Fort Lauderdale dag 1: vooral reizen - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Fort Lauderdale dag 1: vooral reizen - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Fort Lauderdale dag 1: vooral reizen

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Erwin

27 Juli 2013 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Het zonnetje kwam op in surfersdorp Cocoa Beach en Snijders en consorten stonden op voor een dagje met veel kilometers. We hadden een ontbijt gepakt bij de Mac en besloten nog even "Ron Jon's Surfshop" in te lopen aan de overkant van de straat. Wat een winkel, geweldig. Overal surfplanken, alternatieve kleding en gadgets voor op het strand. De winkel bestond ook vandaag nog eens tig jaar, dus kregen we een lekker gebakje en Anita kon nog mooie teenslippers scoren. Tijd om de auto in te stappen en naar Fort Lauderdale te rijden, wat zo'n drie uur is. We hadden iets gelezen over zeeschildpadden en dat bevond zich halverwege, dus dat leek ons een leuke tussenstop. Maar eenmaal daar aangekomen kwamen we alleen maar dingen van de ontzettend lelijke Manatee (een soort zeekoe) en stonden twee oude en niet al te slimme vrouwen in een information center ons te woord. Uiteindelijk kwamen we erachter dat er niets te beleven viel, dus was het tijd om onze weg te vervolgen naar Fort Lauderdale. Na een lange trip kwamen we aan bij het West-Inn, wat een schitterend hotel. Helemaal nieuw, luxe, groots en uitgebreid kunnen we hier wel lekker twee dagen doorbrengen. We kregen bij binnenkomst al een gratis ijsje, en terwijl Anita en Erwin Lisa gingen ophalen in Miami konden Bart, Kim en Barry al lekker het zwembad en de hottub in plonzen. Rond een uurtje of zeven waren we eindelijk herenigd met Lisa en nu kunnen we nog lekker een weekje met zijn allen hier in Amerika doorbrengen. We gingen eten halen bij de Panda Express, maar moesten haasten omdat om 9 uur de mall dichtging. Uiteindelijk kregen we alle "leftovers" ook nog mee, dus we hadden eten voor 10. Nu lekker op de kamer nog even relaxen en morgen eens kijken wat Fort Lauderdale ons te bieden heeft.

• 27 Juli 2013 - 08:47

Elly:

goedemorgen lieve fam. wat een gaaf zwembad!! leuke foto van Kim en Bar met een
    drankje En Bart dat kaartje heb ik bekeken aan de andere kant legt Cuba kon ik
    kijken waar ik naar toe ga al de plaatsen staan erop. En vanaf nu genieten met
    Z,n allen veel liefs van mij en geef Lisa maar een kus .daag.xxx

• 27 Juli 2013 - 09:29

Henny:

Goedemorgen Allemaal wat een mooi verslag weer en ook mooie foto,s wel gaaf als je alles in het echt ziet.Ik hoop dat Lisa snel weer bij jullie is dan is de familie weer compleet heeft wel even geduurd maar nu is het zo ver, nog veel plezier lieve groetjes Henny.

• 27 Juli 2013 - 17:05

Mam:

dag lieverds,wat zitten jullie daar in een mooi hotel en wat een zwembad.
    wat fijn dat Lisa er weer is,oma heeft je zo gemist op de foto,s.
    wat zal je zelf ookweer blij zijn met de fam. om je heen.
    dikke kus mam en oma An