Miami dag 3: een relaxt dagje - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Miami dag 3: een relaxt dagje - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Miami dag 3: een relaxt dagje

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

01 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

Onze laatste dag in Miami begint met regen, en we besluiten toch nog even een koffer te scoren om alle gekochte kleding te kunnen herbergen voor naar Nederland. Erwin heeft zijn zinnen gezet op een samsonite, dus na een ontbijt bij de Ihop, rijden we naar een outlet voor de koffer. In het bezit van een mooie rode koffer, rijden we door naar een mall voor een BBQ tang, die Erwin wil meenemen, maar daar is niet de goede. Wel kunnen de meiden nog de joggingbroeken en Anita de trui en een vest voor tennis scoren bij Hollister. We zitten allemaal voldaan weer in de auto terug naar het hotel.
Vanavond hebben we bedacht om bij Red Lobster te eten, ook een keten die je veel hier ziet, en waar wij nog nooit hebben gegeten. Op 8 mile van het hotel zit er een, dus met de tomtom komen we precies voor de deur terecht. Na bestudering van de kaart komen we al snel tot de conclusie dat dit veel beter is dan waar we gister hebben gegeten, en dat we daar inderdaad teveel betaald hebben. Na een heerlijke maaltijd van mosselen, garnalen, krab en lobster, en ook nog sirlion, surf en turf zoals dat zo mooi heet, besluiten we de avond op ons hotel kamer, met de koffers. Ja, morgen vliegen we naar Philadelphia, en we willen alles al goed pakken voor de terugvlucht naar Nederland. We laten vanaf nu 4 koffers dicht, en doen de kleding voor de komende 3 dagen verdeeld over 2 koffers. Dan kunnen we nog fijn genieten van de paar dagen die ons nog resten hier in The States, op naar het laatste hotel.

• 01 Augustus 2013 - 08:41

Henny:

Goede Morgen allemaal nou een dagje niksen is ook wel lekker,heerlijk al die vis soorten krijg het water in mijn mond als ik dit lees.Leuk bedacht met de koffers,thuis zeker ook een nieuwe kast erbij haha.
    Goede vlucht lieve groetjes Henny.

• 01 Augustus 2013 - 08:46

Edwin:

Ben benieuwd wat er de laatste dagen nog op de planning staat in Philadelphia! Red Lobster, was zéker genieten...... is het nu gelukt met de BBQ tang?
    Gtjs, Edwin

• 01 Augustus 2013 - 10:18

Dick:

Geniet de laatste dagen in de States van dit byzondere werelddeel en een goede reis via philadelp

• 01 Augustus 2013 - 10:22

Dick:

Vervolg:via Philadelphia naar het wisselvallige weer in Holland.
    Groeten Plonia en Dick!

• 01 Augustus 2013 - 16:19

Mam:

ben ik weer,waar mijn tomtom al niet komt, wat noem je allemaal lekkere vis op.
    het is hier heel warm,het is op het balcon 30gr.inde kamer is het lekker.
    dikke kus voor allemaal,mam en oma An.