Aankomst in Philadelphia: voorspoedige reis - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Aankomst in Philadelphia: voorspoedige reis - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Aankomst in Philadelphia: voorspoedige reis

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

02 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Philadelphia

Alle koffers staan klaar en we reizen af van verdieping 18 naar beneden, om uit te checken en onze auto voor te laten rijden., wat een luxe.
Gezien de tijd, besluiten we op de luchthaven te ontbijten/lunchen, want we moeten ook nog inchecken en de huurauto afleveren.
Onze eerst vlucht weer samen met Lisa, heerlijk!! Op de luchthaven blijken we bij dezelfde Mac te zitten, als 4 jaar geleden, dat merkt Lisa op.
In het vliegtuig kunnen we gezellig met z'n allen op een rij zitten. Op naar onze laatste stad Philadelphia. De vlucht verloopt voorspoedig, en met de metro komen we aan bij ons hotel, Crowne Plaza City, blijkt Sonesta te zijn geworden. Geweldig midden in het centrum, hoek 18th Street-Market Street. Wederom op de 18de verdieping, tussen de wolkenkrabbers, downtown. Lisa, Kim en Anita gaan even op zoek naar een supermarkt voor een biertje op de kamer, maar hier schijnt dat niet makkelijk te zijn. Wel is het hier een gezelligheid van cafe's, en restaurantjes.
We besluiten vanavond Chinees te eten, ziet er erg leuk uit. De kaart verdient enige bestudering, en als Erwin en Kim hun gerecht krijgen ziet het rood van de pepers, wat hebben we gelachen. Het is zeker lekker, maar hier en daar iets te pittig.
Op de kamer gaan we lekker slapen, morgen op naar de laatste dag, wat cultuur snuiven zal worden, want hier moeten we de onafhankelijkheid van Amerika kunnen zien.

• 02 Augustus 2013 - 10:14

Edwin:

Wow, hot & spicy!!!

• 02 Augustus 2013 - 14:07

Mam:

dat niet ergdag allmaal,het begint naar het einde te ruiken,dus nog maar lekker even genieten.
    was dat niet erg heet Kim.liefs van mam en oma An.