We are in Miami Beach! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu We are in Miami Beach! - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

We are in Miami Beach!

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

29 Juli 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vanmorgen gaat de wekker vroeg, want we moeten om 9.30 instappen op de Jungle Queen voor een boottocht door Fort Lauderdale, over de Rivier langs de prachtigste huizen van de miljardairs, die daar hun zomerhuis hebben. Links en rechts door de kanalen lijkt het alsof we in een film terecht zijn gekomen, daar het huis van de eerst Tarzan, Johny Weismuller, daar het huis van Miami Vice serie, en de rijkste man van Fort Lauderdale, die alles hier schijnt te bezitten, blijkt van origine een Nederlander te zijn, Wayne Huizinga. Bij Kim gaan meteen de radarren werken om te kijken hoe zij toch ooit in deze wereld terecht kan komen, iets verzinnen wat nog niet hier in thé States is, wat hier moet zijn!!!
We maken een stop bij een Alligator Farm, en krijgen ook nog een show te zien, waarbij er allerlei trucs met de Alligator gedaan worden.
Op het vervolg van de boottocht kwamen we nog een cruise schip tegen dat aan de kade van Fort Lauderdale lag, om in de avond af te varen naar de Bahama's. En zo varend door de kanalen van Fort Lauderdale, doet het je denken aan Venetie.
Om 12.30 vervolgen we onze dag met de rit langs de A1A, de weg op de strook land wat helemaal naar beneden eindigt in Miami. Prachtig, langs de mooiste stranden, hotels, en ja ons hotel ook aan de Atlantische Oceaan, met zowel uitzicht op de Oceaan, als de landtongen van Miami.
Na een duik in de oceaan, genieten we op ons balkon op hoogte van de 18de verdieping van een drankje en laten we een pizza bezorgen door de Pizzahut, als dat maar goed gaat. En ja hoor na een uurtje krijgen we een telefoontje, de pizza wacht beneden en een paar tellen laten genieten we van 2 karrenwielen, heerlijk.

• 29 Juli 2013 - 17:28

Henny:

Hallo Allemaal nou daar zitten leuke optrekjes bij,ach en zo een bootje is ook wel leuk bij je huis,wat een luxe allmaal.Weer leuke foto,s van jullie ziet er gaaf uit mooie kamer en een lekker zwembad,nog veel plezier groetjes Henny.

• 29 Juli 2013 - 18:32

Elly:

Goedemiddag allemaal.
    Foto,s weer gezien erg leuk vooral die van de 2 stelletjes.Barry je bent al groter dan je
    zus Lisa.. Wat een luxe en prachtige natuur Booten is wel wat voor Fred J.R.
    Nou veel plezier verder Lieve groetjes van mij. Mama

• 29 Juli 2013 - 19:38

Mam:

daglieve kinderen van mij,wat een prachtige huizenen wat een rijkdom.
    wat heb ik toch mooiekleinkinderen.daar kan ik van genieten.
    liefs van mam en oma An.

• 30 Juli 2013 - 19:52

Danny En Petra:

Wow, cool hoor.
    Zet even wat avenues namen bij jullie verslag, zitten met Google Earth jullie locaties te bekijken.

May the joy be with you.
    XXXes

Danny, Petra & n hug van Tico

• 02 Augustus 2013 - 23:31

Piet Huizinga:

Ik ben een beetje laat aangehaakt bij de verslagen maar bij het lezen van de naam Huizinga ben ik weer bij! Leuk om de verslagen te lezen en foto's te zien. Tot snel voor de bijbehorende verhalen. Lijkt me leuk.