Miami dag 2: lekker door de stad cruisen - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Miami dag 2: lekker door de stad cruisen - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Miami dag 2: lekker door de stad cruisen

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

31 Juli 2013 | Verenigde Staten, Miami Beach

Vandaag op naar de highlights van Miami. We starten in South Beach met een winkelstraat en gezellige terrasjes op Lincoln Road, erg gezellig een beetje Spanje idee, langs de kanten de winkels en in het midden de terrassen.
Daarna rijden we met de auto over Ocean Drive en zien ook het art deco district, vanavond besluiten we hier gezellig te gaan eten. Kunnen we het ook bij avond zien, vanwege de neon reclames.
We gaan via de brug op naar downtown Miami, en komen in het financiële district terecht. Prachtige wolkenkrabbers en een mooie skyline, die we ook vanuit ons hotel zien op de 7de verdieping, waar ook een zwembad zit, maar waar je ook de skyline kan zien, dus foto gemaakt kan worden door Bart, zowel overdag als bij avond.
We rijden verder en komen terecht bij Little Havana, een cubaanse wijk downtown, waar alles Spaans is, en we verschillende sigarenwinkels signaleren.
Na alle bezienswaardigheden nemen we bij ons hotel een duik in de oceaan, en liggen even heerlijk te relaxen in de zon.
Vanavond eten we op de Ocean drive, een schaal vooraf met mozzarellasticks, wings, bruchetta, en calamaris, en allemaal een hoofdgerecht, levert ons aan het einde gepeperde rekening op. Als toerist krijg je het hier zeker voor je kiezen.
Toch nog even een laatste blik op de Ocean Drive by night.

• 31 Juli 2013 - 08:18

Henny Blom:

Goede Morgen allemaal ziet er weer gelikt uit al die mooie foto,s die borsten kannen zijn ook leuk dat zie je hier niet.Lisa ziet er ook mooie uit,die pizza is ook niet verkeerd.Al die leuke auto,s is ook niet verkeerd nog een paar dagen voor jullie geniet nog maar lekker lieve groetjes Henny.

• 31 Juli 2013 - 17:21

Mam:

dag lieve familie,wat geniet mam toch van jullie en zulke mooie foto,s.
    groetjes en liefs van mam en oma An.