Orlando dag drie: Shop till we drop - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Orlando dag drie: Shop till we drop - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Orlando dag drie: Shop till we drop

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Erwin

22 Juli 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Dag drie in Orlando stond in het teken van shopppppen! Eerst gingen we naar de premium outlet om ons te vergapen aan al het moois wat er in de etalages lag. Sommige winkels waren gigantisch en je wordt bijna hebberig van alles wat je ziet. Uiteindelijk hadden we bij voornamelijk Converse, Aeropostale en wat kleinere zaken wat dingen gekocht. Het was echter nog niet klaar, want we zijn ook nog langs de Florida Mall gegaan, een normaal winkelcentrum met ook weer tientallen winkels. Een genot om te zien en lekker windowshoppen was het gevolg. Erwin had nog wat mooie cowboyhoeden gescoord en we kwamen er ook achter dat het met de crisis hier wel weer mee valt. De winkelcentra waren werkelijk overvol en dure auto's vliegen je voorbij (deze oranje Lamborghini was natuurlijk wel het uiterste). Na al het geshop tijd om even lekker uit te rusten en een hapje te eten. We dachten in Orlando Pointe te gaan eten, want dat zit tegenover ons hotel en is 's avonds altijd een chaos. Daar echter aangekomen was het heel rustig, dus kwamen we met het idee om naar Church Street te gaan, iets wat Erwin en Anita zich van vroeger nog konden herinneren. Dat was een kwartier rijden, maar bleek nog leger en saaier te zijn dan Orlando Pointe. Terug dus maar weer naar Orlando Pointe, waar we uiteindelijk in een soort sportscafe terecht kwamen en onder het genot van allerlei sporten een stuk lekker vlees naar binnen konden werken. Dag drie zat er al weer op en we meosten redelijk vroeg slapen, want morgen gaan we naar Universal!

• 23 Juli 2013 - 07:33

Edwin:

Mooie leenauto voor ABS Snijders... Ziet er allemaal weer geweldig uit, jongens! En wanneer en waar zien jullie Lisa weer? Groet, Edwin

• 23 Juli 2013 - 09:06

Mam:

dag lieve familie,daar ben ik dan weer.
    met veel plezier en mooie foto,s,heb ik genoten van jullie verslagen.
    Riet en ik hebben ook een heel fijne week gehad.
    groetjes en liefs van mam en oma An.

• 23 Juli 2013 - 10:08

Cornelie:

Echt bijzonder hoor, al die beesten en wat ze kunnen. Ik hoop dat je flink wat foto's maakt voor thuis.
    Groetjes

• 23 Juli 2013 - 14:16

Elly :

Barrie staat je wel naast die auto!! hebben jullie weergeshopt ! arme mannen.
    ben nou toch wel nieuwsgierig om Lisa op de foto,s te zien snap er niks van duurt wel erg lang.
    nou dag allemaal liefs van mij

• 23 Juli 2013 - 20:03

Danny En Petra:

Heej Bar, mocht je nog een stukkie mee? ....GAS OP DIE LOLLY!!!!