Dag vier in Orlando: Universal - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Dag vier in Orlando: Universal - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Dag vier in Orlando: Universal

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

24 Juli 2013 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag gaat de wekker om kwart over 6, want ons plan is om voor de hekken van Universal Studio's te staan om 8 uur. Om 7 uur zitten we in de auto op weg naar de Subway voor een ontbijtje en inderdaad om kwart voor 8 staan we voor de ingang van Island of Adventure, maar we zijn niet de enige. Kim en Barry hebben bedacht meteen naar de hoofd attractie te lopen/rennen, Harry Potter, en als we eraan komen moeten we nog in een rij van 45 minuten, maar het is zeker de moeite waard, wat een fantastische rit, door Drakenstein, en erbuiten, werkelijk fenomenaal. Op naar de volgende attracties, Jurrasic Parc, Lost continent, de Hulk, Spyderman, waar we het langs hebben moeten wachten 75 minuten, maar zeker de moeite waard. Rond 2 uur hebben we alle wachtrijen gehad, en sluiten af met een achtbaan, inmiddels favoriet van Bart, vuur en water dragon, ook bij het park van Harry potter. Nu lopen we nog door het dorp rondom Harry Potter, en de verschillende andere delen. We hebben geen benen meer over, maar zeker voldaan hebben we Universal Studio's bekeken.
Terugloped over de City Walk, beginnen de eerst regen druppels weer te vallen, maar als we in de auto op de weg terug zijn naar het hotel, kijken we terug op een fantastische dag.
Gezellig met z'n allen op de hotel kamer even relaxen, en waarbenjij bijwerken.
Helaas is het paspoort van Lisa nog niet binnen, maar goede hoop op morgen. dan kan ze waarschijnlijk met ons de rest van de vakantie mee genieten!!

• 24 Juli 2013 - 09:40

Henny Blom:

Hallo Allemaal wat een mooie trip weerwel heel jammer dat Lisa nog niet bij jullie is,ik hoop dat haar paspoort gauw komt,wat hebben jullie al veel gezien.Mijn Zus is ook weer naar huis,is nu wel stil is ook weer wennen.Nog veel plezier uit een heet Hooofddorp lieve groetjes Henny.

• 24 Juli 2013 - 09:40

Henny Blom:

• 24 Juli 2013 - 13:57

Elly :

wat zou ik dat heerlijk vinden van het paspoort.!!!slaap er gewoon slecht van.
    kom net bij jullie huis vandaan daar is het 32 graden puf ,puf en nu maar wachten op
    goede bericht. Groetjes Mama

• 24 Juli 2013 - 16:14

Mam:

hallo allemaal,de ergste hitte is hier voorbij,het is nou een lekker weer hier.
    wat beleven jullie toch veel,het was weer een heel gezellig verslag.
    was gisteren nog even bij jullie huis,even planten water gegeven.
    liefs van mam en oma An.