Dag twee in Orlando: Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Dag twee in Orlando: Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Dag twee in Orlando: Seaworld

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Erwin

22 Juli 2013 | Verenigde Staten, Orlando

De tweede dag in Orlando begon vroeg! Vandaag stond Seaworld op de planning, met shows en attracties gebaseerd op het leven in de zee. Na een ontbijtje gescoord te hebben bij de Mac stonden waren we rond 9 uur in het park. We gingen maar gelijk bij de Manta staan, een achtbaan waarbij je als een soort Manta door de lucht vliegt. Ook bart ging mee, die normaal niet zo'n achtbaan held is. Een erg mooie en gave attractie en de wachttijd viel erg mee, ook omdat je in de wachtrij kan genieten van allerlei vissen in aquaria.
We vervolgende onze weg richting het Shamu stadion, waar de orca show werd opgevoerd. Erg indrukwekkend wat deze gigantische beesten allemaal kunnen uithalen. Na de Shamu show hop in een simulator over het leven in Antarctica, eentje die de maag van Bart geen goed deed maar hij hield vol.
Daarna op naar de dolfijnen, wat een speelse beesten en mooie acrobatische toeren kunnen deze beesten uithalen, geweldig! Daarna een hapje eten, wat kleine attracties in en wat meer dieren bezoeken om uit te komen bij het Stingray aaien. Heel apart om te voelen, net een soort zacht nat rubber.
Vervolgens naar de zeeleeuwen en walrus show, die erg grappig was. Om af te sluiten gingen we naar de nieuwste attractie met pinguïns. Een flinke wachtrij moesten we trotseren, maar het was het helemaal waard. Een volledige omgeving ingericht voor de pinguïns en het was ijskoud! Echt prachtig.
Het was de laatste attractie voor die dag, lekker langs de taco bell voor avondeten en vroeg het bedje in want we waren gesloopt na de lange dag!

• 23 Juli 2013 - 07:30

Edwin:

Nog een harinkje kunnen scoren...??

• 23 Juli 2013 - 13:59

Elly Snijders:

oh daar had ik wel bij willen zijn met al die mooie vissen en arme Bart beetje misselijk geworden.!!
    Ja jongen dat heb je als je meegaat met de FAM: SNIJDERS.
    groetjes Mama