Dag negen in de camper: Chula Vista! - Reisverslag uit Wisconsin Dells, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Dag negen in de camper: Chula Vista! - Reisverslag uit Wisconsin Dells, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Dag negen in de camper: Chula Vista!

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Erwin

19 Juli 2013 | Verenigde Staten, Wisconsin Dells

Dag negen in de camper was een lekker rustig dagje, alhoewel rustig? We konden lekker uitslapen en gingen daarna naar Chula Vista, een groot waterpark in Wisconsin Dells. Rond een uurtje of 11 gingen we op weg, en daar aangekomen zagen we een en al glijbanen. Wat een geweld! Een glijbaan was gewoon een meter of 20 hoog en ging stijl naar beneden, alleen Barry, Lisa en Bart durfden daar vanaf. Er waren heel wat uitdagende glijbanen, en de tijd vloog voorbij. Tussendoor een beetje lekker zonnen, en rond een uur of 3 was het weer tijd om terug te gaan. Toen lekker rustig aan doen, barbecuen, cruisen in het golf karretje en proberen om nog de nodige informatie te krijgen over het paspoort van Lisa die naar alle waarschijnlijkheid niet met ons mee vliegt naar Orlando. Maar daar later meer over. We hebben ook geen foto's van vandaag, dus voor meer spannende verhalen en foto's kunnen jullie terugkijken naar de andere verslagen. Morgen de laatste dag in onze camper en daarna op naar Orlando!

  • 19 Juli 2013 - 13:28

    Henny Blom:

    Hallo Allemaal daar was ik weer jullie hebben het wel geweldig moet ik zeggen .Nou ik heb Cia bij mij dus hebben veel gefietst het is hier ook erg warm maar niet zeuren werd eens tijd.Goede reis naar Orlando ente toot de volgende keer lieve groetjes Tante Henny.

  • 19 Juli 2013 - 13:28

    Henny Blom:

    Hallo Allemaal daar was ik weer jullie hebben het wel geweldig moet ik zeggen .Nou ik heb Cia bij mij dus hebben veel gefietst het is hier ook erg warm maar niet zeuren werd eens tijd.Goede reis naar Orlando ente toot de volgende keer lieve groetjes Tante Henny.

  • 20 Juli 2013 - 15:53

    Claudia:

    Hé lieve familie, ik ben weer helemaal up to date met de verhalen. Mooie reis hoor, leuk om mee te kijken/lezen. Vervelend van Lisa haar paspoort. Hoop dat het uiteindelijk snel goed komt. Have fun in Orlanda xxx vanuit Cataluyna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erwin

Actief sinds 26 Juni 2011
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 55262

Voorgaande reizen:

29 Juli 2015 - 20 Augustus 2015

Thailand

04 Juli 2013 - 03 Augustus 2013

Wisconsin,Florida

06 Augustus 2011 - 04 September 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: