Dag tien met de camper: shoppen en reizen - Reisverslag uit Wisconsin Dells, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Dag tien met de camper: shoppen en reizen - Reisverslag uit Wisconsin Dells, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Dag tien met de camper: shoppen en reizen

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

21 Juli 2013 | Verenigde Staten, Wisconsin Dells

Vanmorgen vroeg uit de veren, want we gaan langs een outlet om het nodige aan te vullen voor in de kledingkast thuis. Op naar een tanger-outlet waar we eerst lang Aeropostel gaan, dan naar AberCrombie, even een stop bij Adidas en Nike en niet te vergeten Hollister. Ook voor het thuisfront de Familie Willemstein een aantal zaken gescoord, en ja nu toch op via Milwaukee. Want het ziet er niet naar uit dat het paspoort van Lisa op tijd via de post er is. Morgen gaat onze vlucht naar Orlando, en dan kan Lisa niet mee reizen, snik snik. Even een domper op de hereniging van de familie Snijders. Wederom leveren we Lisa af bij de familie Hach, om met de rest af te reizen naar de laatste stop van de camper, vlak bij Chicago. Alle koffers ingepakt en de camper schoon, zitten we aan de laatste BBQ bij de camper, met wederom veel vliegen, die ons dwingen binnen te blijven. Morgen vliegen we naar Orlando, voor het vervolg van een heerlijke vakantie, die hopelijk snel met Lisa zal zijn!!!

• 21 Juli 2013 - 13:07

ELLY SNIJDERS.:

hier ben ik weer,lieve Anita en Erwin wat heel erg zielig om Lisa weer achter te laten.
    Erwin heel erg stoer zo jou te zien achter het stuur van de camper staan heel wat tassen op de bank .
    Zijn jullie kasten niet te klein. nou ga ik weer ophouden met alles en tot de volgende keer.

p s Anita je mist weer een koningshuwelijk uit Belgie