Dag acht met de camper: cruisen in golfkarretje - Reisverslag uit Wisconsin Dells, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Dag acht met de camper: cruisen in golfkarretje - Reisverslag uit Wisconsin Dells, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Dag acht met de camper: cruisen in golfkarretje

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Erwin

18 Juli 2013 | Verenigde Staten, Wisconsin Dells

Opstaan in Fremont, dit keer gelukkig niet om 6 AM, maar het was wel vroeg. We moesten alles weer inpakken om door te gaan naar de volgende camping in Wisconsin Dells. Na een laatste foto op de schommelstoel aan het meer was het tijd om langs Ron te gaan, af te rekenen en verder te reizen. Tot onze verbazing kreeg Erwin nog een erg leuke pet van Ron van de camping, dus die heeft nu een nieuwe petje om zijn hoofd cool te houden.
De reis was zo'n 2,5 uur rijden, het uitzicht was wederom adembenemend. Ondertussen moesten we nog even boodschappen doen, stoppen voor een koffie, en voor de rest was het lekker rustig verder tuffen met een Hollandse muziek aan en een verkoelende airco.
Aan het eind van de middag kwamen we aan bij Holiday Shores in Wisconsin Dells en tot onze verbazing reden er gelijk al talloze golfkarretjes rond. Zou je die hier kunnen huren?
Het was een erg grote camping, en we hadden een mooi plekje tussen de bomen. Bart en Lisa gingen gelijk even naar wifi-kamer, omdat we twee dagen zonder zaten en ze even wat mensen moesten spreken. Toen ineens kwamen Barry en Kim ook kijken, en die zagen er wel erg vrolijk uit.
Bart ging nog even vragen hoe duur zo'n golfkarretje was, want het zag er wel erg leuk uit. Maar toch hadden Bart en Lisa er niet echt op gerekend. Kim en Barry lieten Lisa en Bart eerst het gebouw uitlopen, om vervolgens hen ineens met een golf-karretje en onder een schaterlach in te halen! We hadden dus gewoon een golfkarretje als vervoer voor deze camping. Lekker decadent en overdreven maar stiekem wel erg leuk. Er werden dus allerlei excuses verzonnen om even ergens naartoe te gaan en daarom het golfkarretje te gebruiken. Zelfs naar het toilet (2 minuten lopen) was het handig om het karretje mee te nemen, heerlijk! Zo'n ding moeten we thuis ook hebben.
We eindigden de dag met de vis op de cue die Bart en Barry de dag ervoor gevangen hadden, het smaakte heerlijk. Op naar een nieuwe dag in Wisconsin Dells.