Dag zeven met de camper: overvolle dag in Fremont - Reisverslag uit Fremont, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Dag zeven met de camper: overvolle dag in Fremont - Reisverslag uit Fremont, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Dag zeven met de camper: overvolle dag in Fremont

Door: Anita en Bart

Blijf op de hoogte en volg Erwin

17 Juli 2013 | Verenigde Staten, Fremont

De tweede dag in Fremont begon voor Bart en Barry erg vroeg en niet zonder resultaat. Rond kwart over 6 voeren ze weg richting het meer en daar visten ze 5 witte baarzen op, die daarna door Ron zelfs voor ons werden schoongemaakt. Toen Bart en Barry terug kwamen stond Lisa ze al op te wachten met zelfgemaakte en typisch Amerikaans pancakes die zeer goed smaakte. Erwin was echter ook al druk bezig, want die moest om 9 uur de barbecue aanzetten voor zijn pullet pork.
Ron was erg sociaal en probeerde ons natuurlijk meer van zijn wateractiviteiten aan ons te slijten, en het leek ons ook wel erg leuk om een bootje te huren voor op het meer. Bart, Lisa, Kim en Barry voeren dus wederom het meer op, om lekker te varen, zonnen en een klein beetje te vissen. De pret was echter nog niet op, want de camping bleek vol met aardige Amerikanen te zitten. Van de ene kregen we hout en de andere, een of andere rijke Amerikaan, boot de kids een ritje aan in zijn boot. Maar geen normaal ritje, maar een ritje op een soort "tube" achter zijn 165 pk sterke boot. Lisa en Barry begonnen, daarna waren Bart en Kim aan de beurt. En toen mochten Bart en Barry nog een keer voor een iets heftiger ritje. Tenslotte ging Lisa nog een keer samen met Barry, en het was echt een geweldige ervaring.
Na een lange en drukke dag sloten we af met een heerlijk broodje pullet pork. Die had zo'n 9 uur op de barbecue gestaan, low en slow noemen we dat. Het smaakte heerlijk. Het enige nadeel was echter dat er weer gigantisch veel vliegjes waren, dus doken we 's avonds de camper in om lekker een potje te risken. Het was wel een lange dag, dus lagen we vroeg op bed. De volgende dag moesten we ook weer een flink stuk rijden, dus het was een mooie dag geweest.

• 17 Juli 2013 - 15:38

Edwin:

Tjonge jonge, wat een avonturen, geweldig zeg.... Wat zal dat Vierbuizenmeertje een afknapper worden, Bar, na al dit Amerikaanse geweld.
    "Low & Slow", helemaal in de vakantie-stijl!! Ziet er heerlijk uit, Erwin, topwerk!
    Geniet met zijn allen!!
    Groetjes Edwin