St. Augustine en Daytona Beach - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu St. Augustine en Daytona Beach - Reisverslag uit Saint Augustine, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

St. Augustine en Daytona Beach

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Erwin

25 Juli 2013 | Verenigde Staten, Saint Augustine

Het was tijd om Orlando te verlaten en om verder Florida in te trekken. Maar eerst gingen we een stukje omhoog richting St. Augustine, het oudste plaatsje in de Verenigde Staten. Eerst inpakken en een ontbijtje scoren bij de IHop en dan een stuk rijden. Gelijk bij binnenkomst van het stadje proefden we de sfeer en het was even zoeken naar een parkeerplek, maar eenmaal gevonden konden we beginnen aan het rondlopen. Een kleine rechte winkelstraat vol met kleine steegjes en winkeltjes was erg mooi om te zien. Kleurrijk, groen en gezellig, helaas regende het van tijd tot tijd. Verder bezochten we het oudste huis van de stad, een restaurantje voor een lekker drankje, en de vestiging die vroeger het dorp moest beschermen.
Helaas kregen we van Lisa te horen dat het paspoort er nog steeds niet was, het begint nu wel heel lang te duren!
Nadat we het dorp helemaal bekeken hadden reden we de international boulevard op, en konden we in een rechte weg helemaal doorrijden naar daytona Beach. Het was genieten met het uitzicht over de Atlantische Oceaan en wat stonden er gigantische huizen langs de weg, echt abnormaal. Hierna kwamen we aan bij ons hotel in Daytona Beach, mooi met valet parking en direct aan het strand. Lekker even eten in een sportscafe met een eigen tv in de boot en het was tijd om de heerlijke bedden op te zoeken. Er wachtte weer een drukke dag namelijk!

• 25 Juli 2013 - 08:40

Dick:

Fijn dat jullie allemaal zo genieten, we hopen dat het paspoort van Lisa snel komt.
    We missen alleen jullie mooie foto rapportage. Dan kunnen wij zien of we bog iets hetkennen van het moment dat wij in Fl waren
    Hartelijke groeten en geniet van ieder moment!
    Plonia en Dick van Egmond

• 25 Juli 2013 - 09:25

Henny:

wat triest dat Lisa haar paspoort er nog niet is,dat het zo lang moet duren is wel heel erg hopelijk komt er snel een eind aan.Bart waren blijven de mooie foto,s of heb je het druk hoop snel weer wat te zien.Nog een fijne reis verder en groten van Tante Henny.

• 25 Juli 2013 - 20:12

Mam:

jammer dat Lisa er nog niet is,maar het is niet anders.
    mam heeft weer genoten van jullie verhaal,wat beleven jullie veel.
    diike kus van mam en oma An.

• 25 Juli 2013 - 20:20

ELLY:

Erwin ben op de zaak geweest ,leuk met Theo gesproken ,alles gaat goed.
    doeg doeg Anita groetjes van Jomar P,s mis de fotos En de doos van Lisa opgehaald .
    groetjes.

• 25 Juli 2013 - 22:05

Edwin:

Jezus, wat een geklooi met dat paspoort!! Lijkt Spanje wel, qua tempo.... Als het nog een zo door gaat kan ze niet eens mee naar Nld...
    Foto´s, Bart, graag!!
    Groetjes, Ed