Orlando dag 1: de aankomst - Reisverslag uit Wisconsin Dells, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Orlando dag 1: de aankomst - Reisverslag uit Wisconsin Dells, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Orlando dag 1: de aankomst

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

21 Juli 2013 | Verenigde Staten, Wisconsin Dells

Na een heerlijk ontbijt bij de camper, eitje, pan cakes en alle restjes opgemaakt te hebben, reizen we af om de camper in te leveren, en ons op te maken voor de vlucht naar Orlando. Aangekomen in Orlando halen we de auto op, en ruilen hem in voor toch een minivan. Alle koffers erin en gaan naar Rosen Inn, ons verblijf voor de volgende 4 nachten. De regen komt met bakken uit de hemel, niet echt gezellig om aan te komen, maar volgens Erwin zijn het met name buien in de avond. Ons hotel ligt op international drive, midden waar alles ligt, en na onze koffers in de kamers te hebben gezet, besluiten we in de Pizzahut een Large pizza te nemen, met een heerlijk biertje en wijntje erbij, heerlijk na een lange reisdag.

• 21 Juli 2013 - 12:41

Elly Snijders.:

GOEDEMORGEN LIEVE fAM :
    HIER IS MAMA WEER NET TERUG UIT HET ZONNIGE BERGEN.
    WAS GEWELDIG !!! MAAK ME WEL ZORGEN OM PASPOORT,IK HEB HEEL WAT TE
    LEZEN OVER JULLIE. DUS HET REGENT BIJ JULLIE. MAAR HOOP MAAR IN DE NACHTEN.
    LIEVERDS IK GA OP MIJN GEMAK DE REST LEZEN .O JA KIM BRIEF VAN SCHOOL GEKOMEN
    DAAAG ALLEMAAL KUSSEN VAN MAMA EN OMA