Dag vijf met de camper: Door County - Reisverslag uit Sturgeon Bay, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Dag vijf met de camper: Door County - Reisverslag uit Sturgeon Bay, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Dag vijf met de camper: Door County

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

17 Juli 2013 | Verenigde Staten, Sturgeon Bay

Na de nacht bij Lake Winnebago gooit Barry toch nog maar even tijdens het ontbijt een hengeltje uit. Vandaag reizen we af naar Door County, maar ja hoor daar tikt de hengel en Barry heeft een grote baars aan de haak. Zijn vakantie kan niet meer stuk. Rond 11 uur zijn we klaar om af te reizen naar Sturgeon Bay, een vissersplaats halverwege Door County. Kim en Bart hadden een campground uitgezocht in een State Parc, daar aangekomen bleken ze geen plek te hebben en Erwin is niet zo van de State Parcs, dus het wordt een privaat campground waar het Kerstmis is. Op de camping overal kerstverlichting, kerstkransen, erg leuk, maar wel een beetje gek. De campground ligt prachtig in de bossen. Tussen alle kerstmannen hadden wij geen kalkoen maar een beerchicken volgens het recept van Erwin op de barbecue staan. Erg lekker en met een vol maagje, een paar potjes lekker hartenjagen is het tijd op de bedjes op te zoeken.

• 17 Juli 2013 - 15:31

Edwin:

Wow, mooie baars, jongens!!