Dag Vijf - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Dag Vijf - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Dag Vijf

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Erwin

10 Juli 2013 | Verenigde Staten, Chicago

De vijfde dag in de VS begon lekker rustig. Terwijl kamer 1330 al een tijdje op was lag kamer 1328 nog in coma na de lange van de avond ervoor. De gordijnen werden daar ook open geschoven om half 10 en tot onze verbazing kwam de regen met bakken uit de hemel, dat betekende een lekker rustig ochtendje. Dat was de eerste gedachte, we moesten wel haasten voor het ontbijt van half 11. De omelet was zeer groot en we waren gelijk klaar met eten voor de rest van de dag.
Het plan was om naar de Magnificent Mile te gaan in Chicago, downtown. We dachten die gisteren al gezien te hebben, met allerlei winkels, maar dat bleek niet de beruchte straat te zijn. De Magnificent Mile bleek zelf maar saai te zijn, dus gingen we de winkelstraat door. Na 1 winkel waren we al anderhalf uur verder, de mannen zaten lekker op wifi, dus de rest ging op een hoger tempo. Bart ging soms tussendoor even een foto maken terwijl de rest wat winkels bekeek. De tijd vloog voorbij en voor we het wisten was het al weer vijf uur. Toen was het tijd om de vraag van Lisa te regelen, zij vroeg of we langs het restaurant Paddy Longs konden gaan om een doggy bag voor haar gastpaps Kevin te kunnen ophalen.
Na een ritje met de subway kwamen we aan in een suburb van Chicago en was het even zoeken naar het restaurant. We hadden iets moois verwacht, maar het bleek een klein typisch Amerikaans barretje/restaurant te zijn. Met een keuken die bij lange na niet zou worden goedgekeurd door Rob Geus van de smaakpolitie was onze hoop op een lekker maaltje toch enigszins gedaald, maar dat was achteraf niet nodig. Een lekkere vette hap voor een goede prijs en een lekker sfeertje maakten dit tot een mooie ervaring die je anders niet zou meemaken. Een serveerster die iedereen behalve Erwin aanspraak met Sweetie of darling maakte het plaatje compleet.
Na het eten en het oppikken van de doggie bag met een lekkere maaltje voor Kevin is het tijd om huiswaarts te keren voor het laatste avondje in Chicago. Morgen de camper ophalen en dan gaan we op weg naar Milwaukee om te zien waar Liessie het afgelopen jaar heeft doorgebracht!

• 10 Juli 2013 - 07:53

Wim En Cornelie:

Leuk verslag en veelzeggende foto's. Maar goed dat je wel je toestel meegenomen hebt. Kan ook geen kwaad toch ? een ochtendje relaxen. En jullie weten ook dat je je af en toe moe wegcijferen als er "gewinkeld" gaat worden. Zie je in Chicago nog iets over iemand als Al Capone uit het mafia tijdperk ? We kijken uit naar het volgende verslag.

• 10 Juli 2013 - 10:41

Edwin:

Nou, met die calorietjes zit het wel goed, aan de foto's in Paddy Longs te zien..... Armin is zelfs in the states al een vedette!! Take it easy, fokes!!

• 10 Juli 2013 - 10:56

Dick:

We kijken iedere morgen naar jullie reisverslag! jullie relaxen, genieten en eten lekker!
    Gaan jullie ook nog de natuur van USA bekijken? Die schijnt ook erg mooi te zijn.
    We zien het wel!
    Geniet van dit mooie werelddeel,
    Groeten uit Bennebroek

• 10 Juli 2013 - 11:52

Danny En Petra:

Hey skeetjes, wij zijn ook weer back in town!
    Geniet lekker met z'n allen en dikke kus voor iedereen.
    Hugs van ons

• 10 Juli 2013 - 18:59

MAM:

het was weer genieten,om jullie daar allemaal zo te zien genieten.
    die broek stond je goed Erwin.liefs van oma An.

• 10 Juli 2013 - 19:22

Ellysnijders.:

Bart bedankt weer ,voor het lezen.
    Liesie de laatste daagjes om je gastgezin nog te zien ,
    geniet daar nog maar even van. Lekker he Barry die hamburger.

Daaaaag groetjes en kus van mij