3de dag Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu 3de dag Chicago - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

3de dag Chicago

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

07 Juli 2013 | Verenigde Staten, Chicago

Vandaag vroeg op, want willen het ontbijt bij de Mac halen, stopt om 11 uur, en moeten eerst nog 40 minuten met de metro voor Downtown. We willen vandaag naar het Seaquarium wat zeker de moeite waard moet zijn. We moeten uitstappen bij Roosevelt stop met de metro, en ja hoor geen Mac te vinden, dan maar naar de subway. Wat een heerlijke broodjes, alleen weer geen lekkere koffie. Moeten we morgen maar weer proberen.
Bij het Seaquarium wederom een giga rij, gaan we wachten...... of toch maar ander plan. Ja we gaan nog naar Seaworld in Orlando, dus besluiten hier niet in de rij te gaan wachten.
Dan op met de bus naar Chinatown, even kijken of we dat kunnen vinden. Ja hoor hier ook een, en zeker grappig als je de wolkenkrabbers op de op achtergrond ziet. Iets eten doen we hier maar niet, alles is erg vies.
De metro weer in en op naar de Cubs game in Wigley Field. De Cubs moeten tegen Pittsburgh Pirates, nummer 1 van heel Amerika. Als we de metro uitkomen is het overal blauw, de kleur van de Cubs, de baseball club van Chicago. Kijken of we nog kaarten kunnen scoren, en jawel hoor we hebben er 6 en nog wel naast elkaar. Het hele stadion vol. Wat een belevenis, niet het spel hoor, want dat is erg saai, maar de mensen erom heen. Hele families te samen een zaterdagmiddag uit. Om 3 uur zitten we in de game en om 6 uur lopen we naar buiten en de Cubs hebben geweldig gespeeld, ze hebben namelijk 4-1 gewonnen. Nu op zoek voor een taco en burrito bij Taco Bell, en voldaan terug naar ons hotel.
Op facebook moet een verslag van Weber komen en dat vergt nog wat werk van Bart, Erwin en Lisa en niet te vergeten even de verslagen op waar ben jij , want we hebben INTERNET.

• 08 Juli 2013 - 18:06

Edwin:

Jajaja, daar zijn ze weer, de Snijdertjes (en Willemstein natuurlijk...!).... leuk jullie weer te volgen, en héééél goed om dat "veramerikaantse opdondertje" er weer bij te zien!! Oh Lisa, wat zal het voor jou weer wennen worden in dit kleine Europa.... maar ongetwijfeld zéker ook weer leuk; of moet je daar een Amerikaans liefje achterlaten ;-) ???
    Well guys, enjoy the stay in the States, we'll be in touch later!!
    Cheers, Edwin

• 08 Juli 2013 - 19:11

Mam:

dag kinderen van mij,wat weer leuke foto,s en wat maken jullie veel mee.
    mam geniet dag lieve schatten mam en oma An.

• 08 Juli 2013 - 20:30

Joop Tiekstra:

Jezus, het lijkt wel of jullie hele dag uit eten bestaat. Straks mogen jullie niet mee terug in het vliegtuig, te zwaar beladen, haha. Luitjes, lekker genieten en ik blijf jullie (en de ING) volgen. Gr Joop

• 09 Juli 2013 - 10:03

Claudia Snijders:

Die baseball wedstrijd zal wel bijzondere ervaring zijn geweest. Have fun xx

• 10 Juli 2013 - 09:32

Gina:

Ziet er allemaal echt heel gezellig uit, leuke foto's ook! Fijne vakantie nu de familie weer compleet is! xx