Suwang Chang - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Suwang Chang - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Suwang Chang

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

02 Augustus 2015 | Thailand, Phuket

Vanmorgen heerlijk uitgerust wakker geworden, en het is prachtig weer, de zon schijnt hoog aan de hemel. We besluiten met een kopje thee, glas jus d'orange en een heerlijke duik in het water de dag te starten. Foto's van het huis en de omgeving te maken, en van de omgeving te genieten.
Ontbijten gaan we niet meer halen, dan maar een heerlijk lunch in Baan Krating Resort met uitzicht op de zee en het strand. Heerlijk gegeten, en als we de trappen afdalen naar het strand, heerlijk met onze voeten in de zee wandelen weten we waarom Humphrey het hier zo fantastisch vindt, warme zee, mooie omgeving, heerlijk rustig en alles op z'n gemak, geen gehaast.
Terug in ons huis in Saiyoi Hills wederom een duik in het zwembad en lekker doen wat we willen, GENIETEN met hoofdletters.
In de middag ontmoeten we de schoonmaakster Na, die het extra bed komt brengen, als ik nog was heb dan kan ik het aan haar geven, jaja, van alle gemakken voorzien.
Door de boeken gebladerd wat we hier willen doen, de dagen dat we hier zijn. Lezen wat de eigenaars ons aanraden en besluiten om morgen naar de Phang-Nga baai te gaan, de dagexcursie die Erwin en Niels ons aanraden met ook de Bang Riang tempel en Sa Nang Manora forest Park.
We wilden eten bij Phu Khao Lak, in de tuin met lampionnen, maar gesloten , dan wordt het Mojo restaurant waar ze de beste curry serveren. Langs de kant van de weg nog heerlijk fruit gescoord voor de volgende dag.
De dag afsluiten met een potje hartenjagen in het prieel, en een stukje verslag.

• 02 Augustus 2015 - 21:05

Ron En Marije:

Heerlijk, dat genieten! Klinkt ontzettend goed en prachtig allemaal.! Groetjes Ron en Marije

• 02 Augustus 2015 - 22:27

Henny Blom:

Hallo Allemaal nou weer een mooi verslag jullie hebben al heel wat beleefd in die paar dagen en er volgt nog meer,fijn in zo een mooi huis word je jaloers op is wel genieten wacht weer met plezier op het volgende verhaal lieve groetjes Henny.
    P S Anita je Moeder heeft nog maar twee verslagen gekregen de laatste twee niet ze weet niet hoe dat komt misschien weten jullie dat vroeg ze aan mijn.

• 03 Augustus 2015 - 11:15

Ellysnijders:

Goedemiddag voor julie.
    heb net de leukle fotos bekeken,heb er van genoten .Wat is het toch een mooi land!!

Nu snap je oof dat Pap en ik er ook zo weg van waren.Een groot voordeel dat jullie

alles lusten!!ik geniet helemaal mee met de reis.Bed is er ook bijgezet.

En wat een sortering aan friuit ,GAAT ER OOK WEL IN BIJ JULLIE.

Anita ik ga vanmiddag naar je moeder gaan we samen kijken.

Van de app geniet ik ook Heb je al mooie vissen gezien Erwin.

Lieve allemaal tot de volgende keer P.s hier nu heel erg warm. lekker hoor.
    veel liefs van mij xxxx

• 03 Augustus 2015 - 11:41

Danny & Petra:

Lieve allemaal,
    Wat leuk dat we weer met julllie mee mogen genieten.
    Ziet er allemaal goed uit en nu maar heerlijk ontspannen en genieten.
    Veel plezier en liefs van ons xxx

• 03 Augustus 2015 - 17:16

Gė, Karin, Mitchell En Jason:

Hoi allemaal,
    Erg leuk jullie verhalen en foto's vanuit Bangkok en Khao Lak. Voor ons... oh ja.... weet je nog... :-) Prachtige omgeving, prachtige locatie en super lekker eten.
    Geniet ervan en nog veel plezier nog!
    Groetjes,
    Gé, Karin, Mitchell en Jason