Bangkok - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

16 Augustus 2015 | Thailand, Ban Khao Lak

Vanmorgen vroeg de deur achter ons dichtgetrokken van Suwan Chang, en met de auto voor het laatst linksrijdend terug gereden naar the Airport.
Rond half een zijn we weer in het drukke Bangkok en worden we naar ons hotel gebracht, 3 kamers op dezelfde verdieping, de koffers in de kamers en op naar het paleis van de koning, Grand Palace, met natuurlijk de tuktuk. We zijn er binnen een half uur, en de mannen met geleende broeken kunnen we naar binnen. Gaande weg komen we erachter dat verschillende koningen, er steeds wat bijbouwden, en het een verzameling van koninklijke verblijven, tempels, en tuinen is. Wat een indrukken, en pracht en praal. De temperatuur loopt hier op, en rond 5 uur besluiten we terug te keren naar het hotel voor een duik in het zwembad. Na een heerlijke cocktail, gaan we ons verkleden voor het eten. En zoals sommigen al weten het oudjaar voor Bart, morgen is zijn verjaardag en wordt hij 26, en trakteert ons op een diner, Thais met een BBQ mix. We zijn allen moe van de reis en het Grand Palace, en besluiten op de kamer nog even te chillen, voor we morgen om 6.45 uur vertrekken naar de River Kwai.
Helaas moeten jullie het zonder foto's doen, daar er de afgelopen dagen wat problemen met downloaden zijn, dus die houden jullie te goed als we thuis zijn.
Ook de volgende verslagen kunnen langer duren, daar we het op de River Kwai zonder electriciteit moeten stellen, dus geen Wifi.

• 16 Augustus 2015 - 18:20

An:

Hier ben ik weer nogmaals van harte gefeliciteerd Bart met je verjaardag en ik hoop eenfijne en zonnige dag.Wel een vermoeiende dag .Maar de paleizenbekijken en je laten vervoeren meteen tuktuk heeft toch ook iets.Dikke kus van mam en oma An.

• 16 Augustus 2015 - 19:26

Henny Blom:

Hallo Bart heel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag hele fijne dag en nog lekker genieten
    lieve groetjes Henny.

• 16 Augustus 2015 - 19:37

Wim:

We zijn benieuwd hoe het daar is op de river Kwai. Ik lees dit net nu je 26 bent Bart. Nogmaals gefeliciteerd van je ouders en broer. En de tsunami aan felicitaties komt nog hoor ;-). Nog een paar leuke dagen daar met z'n allen. Groeten Wim

• 18 Augustus 2015 - 20:11

Joop:

lieve familie, het zit er weer bijna op. Net Erwin ff wakker geappt, had geen flauw idee van de locale tijd. Dus als hij chagrijnig is vandaag: mijn schuld. Geniet nog ff en spreken elkaar snel. Groetjes van Irma, Tom en Joop