Kao Khao eilanden - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Kao Khao eilanden - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Kao Khao eilanden

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

14 Augustus 2015 | Thailand, Ban Khao Lak

Vanmorgen ontbijten we snel, want wederom een prachtige dag en we willen naar een eiland boven Bang Niang, het KKK eiland. Het is ongeveer een uurtje rijden en we moeten met de ferry over. Aangekomen bij de ferry blijkt dat de ferry over een uur vertrekt. Even bij de visafslag kijken, en ja hoor na even zijn we klaar om met de auto de ferry op te rijden, een hele belevenis. Bij ons mag zoiets niet meer varen, maar wij met z'n allen en auto erop.
Op het eiland op naar een strandje.... Het ziet er erg verlaten uit, maar toch even rijden. Neetoor, alles is dicht, ze zijn aan het voorbereiden op het nieuwe seizoen start in oktober. Gaat hem niet worden, dan maar even kopje koffie en laat ontbijtje?? gaat hem ook niet worden, aan de oreo en water. We besluiten lekker terug te rijden naar het heerlijke huis Suwan Chang en daar bij te kleuren.
Voor vanavond hebben we al gereserveerd wederom bij Smile, omdat Bart nu ook weer volop mee kan genieten. Lekker boekje, potje beauch ball, waar iedereen maar zin in heeft.
Morgen onze laatste dag in onze villa...