Suwan Chang - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Suwan Chang - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Suwan Chang

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

15 Augustus 2015 | Thailand, Ban Khao Lak

Vandaag heerlijk ontbeten in onze villa, met een tuna sandwich en een scrambled egg, we hebben besloten om vandaag heerlijk bij onze villa te relaxen. Gister beviel dat prima, en met een prachtige natuur om je heen en lekker weer, een zwembad voor de verkoeling, en een hapje en drankje wat willen we nog meer.
vanmiddag willen we nog even naar de markt met allerlei souvenierskraampjes, en eetkraampjes tegen over de Tsunami memorial de laatste spulletjes kopen voor thuis en lekker wat hapjes te eten, want nu moeten we toch echt de koffers pakken voor onze laatste dagen in Bangkok en de reis naar de River Kwai.
Met pijn in ons hard en nog een laatste duik als alles al donker om ons heen is, genieten we van de geluiden van de jungle en het vergezicht van de hemel met duizenden sterren.
Morgen moeten we vroeg op de auto inleveren en stappen op onze vlucht richting Bangkok.

• 16 Augustus 2015 - 15:24

Henny Blom:

Ja weer drie mooie verslagen,het gaat nu snel voor jullie maar eerst nog naar de River Kwai zo vliegen de weken voorbij maar jullie kunnen op een spannend avontuur te rug kijken want die waren er ook wel.Goede vlucht naar Bangkok en nog mooie dagen lieve groetjes Henny.

• 16 Augustus 2015 - 15:36

Gé:

Wij zijn sinds afgelopen vrijdag weer thuis vanuit het heerlijk Brazilië en lezen jullie reisverslagen dus weer gewoon vanuit onze huiskamer.
    Wat leuk om jullie zo te volgen en wat ontzettend fijn dat jullie, net zoals wij dat hebben gedaan in 2011, zo hebben genoten van Suwan Chang.
    Wij wensen jullie nog een paar fantastische laatste dagen toe in het prachtige Thailand.

Lieve groetjes van Karin, Mitchell, Jason en Gé