Op naar Kao Lak - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Op naar Kao Lak - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Op naar Kao Lak

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

01 Augustus 2015 | Thailand, Phuket

Om 12.25u vertrek onze vlucht naar Phuket, en vervolgen wij onze reis naar Khao Lak, waar het huis van Erwin en Niels is wat wij huren.
Op de luchthaven duurt het even maar vinden uiteindelijk een bordje met Mrs. Anita, waar we de auto gehuurd hebben. Met koffers en allemaal in een Honda Mobilio. Proberen de tomtom in te stellen, maar vinden niet het huis, dan maar met de beschrijving die we van de eigenaars hebben ontvangen, en na een keer een bord te hebben gemist komen we prima aan bij het huis.
De deur open, een koud biertje in de koelkast en fruit in de fruitschaal, wat willen we nog meer. Even kijken hoe het huis is, nou dat kan gewoon niet beter, en buiten een heerlijk zwembad en terras wat uitnodigt voor een duik en het koude biertje buiten.
Even relaxen, en dan wat inkopen doen voor in het huis in Nang Thong, waar we ook heerlijk eten met een geweldige ober, die ons allemaal op doet kijken als hij gaat spreken, is het een man of vrouw???
Thuis aangekomen nog even in het prieel een afzakkertje, en dan heerlijk slapen, weliswaar mist er nog een slaapplek, maar met drie in een zeer breed bed kan ook voor een nacht. De schoonmaakster van het huis had het verkeerd begrepen, maar komt morgen nog een bed brengen.