Regendag met thaise massage - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Regendag met thaise massage - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Regendag met thaise massage

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

11 Augustus 2015 | Thailand, Ban Khao Lak

Vandaag helaas wederom regen, ons plan om naar de waterval Ton Phrai te gaan, maar dat gaat het niet worden. Dan maar vertoeven in ons schone huis, gisteren is onze housekeeping geweest Na, een Thais vrouwtje die de bedden heerlijk heeft verschoont, om de 3-4 dagen en het huis schoongemaakt gedurende ons verblijf hier. Ook nam ze de was mee voor een kleine vergoeding. Wat willen we nog meer, Erwin en Anita vroeg naar de markt geweest, heerlijk ontbijtje gehaald voor onder de sala, was het plan, maar door de hevige regen wordt het toch maar binnen. Het spel Risk staat al klaar, maar wel onder de sala, de regen is iets minder geworden, en ja hoor, Erwin moest Anita verslaan, alle zwarte legers verslaan, en wij hadden niks in de gaten, tot het zover was. Erwin gewonnen!
En gaat de zon nu toch schijnen? Op in de auto naar de Ton Phrai, maar daar aangekomen kunnen we niet omhoog, er zijn veel zij watervallen, wegens de hevige regenval.
Dan maar een heerlijke massage scoren, een Thaise, met z'n allen op een rij. 5 dames en een man, en wie krijgt de man, jajaj Erwin. Een Thaise massage van een uur, alle spieren worden hardhandig beetgenomen. Vooral Erwin ervaart dat erg positief, haha nooit meer.
geef mij maar een Thaise dame met.....

• 13 Augustus 2015 - 17:19

Elly:

lieve allemaal.

Nou ik heb ze alle 3 weer gelezen. Heel werk hoor Anita.
    Was al beetje op de hoogte via de app.Is wel goud hoor die app!!
    Wat ik wel heel link vond om te lezen achter op de scooter ,snelweg 80 k.m.
    Kom je thuis zijn de dames aan hjet shoppen.Maar goewd dat jullie in het zwembad konden.
    Jammer voor Erwin dat hij geen thais poppetje had met masage.
    Wat een mooie vissen hebben jullie gevangen. Niet zelf op gegeten.
    Heel vervelend dat Bart nog niet helemaal beter is Laat je maar lekker verwennen hoor.!!!
    Door het vrouwtje.Zondag alweer richting Bangkok Maar eerst nog 2 dagen in het huis.
    Zullen best wel moe zijn .Maar goed denk nog maar niet aan terug.

Nog leuke dingen beleven en tot horens. lieve groet van mij voor allemaal

Ga lekker een wijntje drinken heb een eind gefietst.XXXX mama

• 13 Augustus 2015 - 20:29

Elly:

hier ben ik nog even.Wat een leuke fotos .Onder water ,en van jullie huis.

Niet verkeerd o.a de slaapkamers.Terwijl ik dit schrijf slapen julie al lekker in dat lekkere bed.

• 15 Augustus 2015 - 22:07

Danny:

....met toeters en bellen enne confetti....