Nog 3 dagen - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen - Reisverslag uit Badhoevedorp, Nederland van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen

Blijf op de hoogte en volg Erwin

26 Juli 2015 | Nederland, Badhoevedorp

Beste allemaal,

We gaan weer beginnen aan een grote verre reis en daar hoort een verslag bij! Tot nu toe hebben sommigen al kunnen genieten van de vakanties in Amerika maar nu gaan we een beetje de andere kant van de wereld bezoeken namelijk Thailand.

We moeten nog drie dagen wachten tot vertrek en dan stappen we woensdag 29 juli in het vliegtuig naar Thailand. Het zal een lange vlucht en reis worden maar we hebben er met z'n allen erg veel zin in! Hier in Nederland nog een paar laatste voorbereidingen, laatste dagen werk, laatste dingetjes kopen, pakken en dan zijn we klaar voor vertrek.

Onze oosterse vakantie in 2015 zal geen rondreis worden net zoals we hebben gedaan met onze vakanties in Amerika. Maar we beginnen de vakantie in Bangkok en vervolgen dan de reis naar Khao Lak. Hier verblijven we meer en deel van de vakantie in het huis van Niels en Erwin: Suwan Chang. Een prachtig huis en vanaf het huis gaan we nog leuke tripjes maken.

Al met al hebben we er erg veel zin in en kijken we er met z'n allen naar uit, dus laat de vakantie maar komen!
Tot over een paar daagjes want je hoort vast snel van ons :)
Groetjes van ons allemaal !!!

• 28 Juli 2015 - 08:51

Henny Blom:

Hallo Familie Snijders leuk dat jullie weer een reis verslag gaan maken ,zie er naar uit dat is weer genieten.Ik wens jullie een fijne reis en een hele mooie vakantie wacht met spanning op het eerste verslag,
    Lieve Groetjes Henny.