barstow - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu barstow - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

barstow

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

14 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen ontwaakt in een super bed, en na een ontbijt in de denny's op naar het hotel, om een taxi te regelen richting camperverhuur.
Er staan ontzettend veel, en worden ook weer terug gebracht.
Wij mogen vast onze camper, welliswaar iets kleiner dan vorig jaar, vast inruimen. Hebben nog gevraagd of er een grotere beschikbaar is, maar alles is verhuurd. Alles uit de koffers inruimen, en op de route naar Las Vegas.
Onderweg even de boodschappen binnen halen, want we willen straks niet op een camping zitteen zonder beer en wine. We moeten een aantal stops nemen om alles binnen te halen, maar rijden met een goed gevulde camper op route 15East richting Barstow.
Even denken we alvast langs calica, het spookstadje te gaan, maar het is al laat in de middag, dus besluiten we naar de KOA camping te gaan, en lekker even te zwemmen en te BBQ-en.
Bij aankomst op de KOA, is daar de bliksem ingelagen, hebben we tijdens onze rit gezien, dus dan maar even zwemmen met z'n allen. want er is geen stroom en water ook niet, waarom staan we eigenlijk op een KOA camping????
Na een paar uur hebben we stroom en kan ik mijn weblog even bijwerken.
Maar internet is traag, asnders dan in LA, maar we zijn nu ook in the middle of nowhere... Hebben heerlijk geBBQd, en na de bedden gereed te hebben gemaakt liggen de kids nu op bed, en Erwin en ik aan eeen wijntje voor de camper.Morgen op naar het Gohst-stadje en dan here I come Las Vegas.

• 14 Augustus 2011 - 08:41

Claudia:

Jemig wat een leuk idee zeg. We lopen een week achter dus zijn nog wel even bezig met alles lezen en bekijken. Zo te zien hebben jullie al een boel ondernomen. Ziet er allemaal geweldig uit. Geniet ervan.

• 14 Augustus 2011 - 10:02

Edwin:

Hé amigos, nog beren ontvangen op de camping? Jullie genieten volop, goed om te zien! Straks even die hoofdprijzen binnen halen in Vegas........ Hier alles perfect, zelden zo'n luxueus vakantiehuis gehad ;-)..... Erwin, de knuppel heb ik nog niet gebruikt!! Geniet, jongens!

• 14 Augustus 2011 - 10:03

Steven:

Jullie hebben het zo te lezen goed voor elkaar met de grote camper. Wij zijn inmiddels thuis. Iedereen ligt hier al plat, even wat slaap inhalen en ik lig alweer languit op de bank voetbal te kijken haha. Fijne dagen nog met z'n allen en geniet van het mooie weer, want dat is hier in Nederland ver te zoeken!