ghost town - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu ghost town - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

ghost town

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

15 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen na het ontbijt naar het ghost-stadje Calico afgereisd. Zo'n 3 mil.e, dus we zijn er snel.
Het lijkt net of je in een western dorpje komt. Hier is een zilvermijn gevestigd geweest, en er zijn allemaal huizen bewaard gebleven, fire house, saloon, shchool, verschillende winkels, postoffice, teveel om op te noemen.
De kids hebben ook nog zilver geschept met een bord, en dan zachtjes heenne weer bewegen, de zware stukjes zakken dan naar de bodem, en het zand wordt met het water meegenomen.
lekkere frapachinno gegeten, want de temp. loopt weer erg hoog op.
Na het spookstandje nu echt opweg naar las Vegas.
We komen bij de grens van California met Nevada, dwars door de woestijn, er is weinig te beleven hoor.
Uitgestrekte landschappen, woestijn, cactussen, een rechte lange weg van 200 mile met hooguit 4 dorpjes die we tegen komen. Weinig variatie in het landschap, en dan ineens doemt daar Las Vegas op, wederom een skyline, met alle hotels op de strip. Ons RV-park Oasis ligt er even buiten, maar is wekelijk prachtig. Mogen er helaas niet BBQ-en, maar schitterend zwembad, maar besluiten toch maar 1 nacht hier te blijven, en hebben voor morgen de KOA op de strip gereserveerd voor 2 nachten, dan kunnen we lopen naar de strip.
Vandaag lekker gegeten bij de RV, zijn allemaal erg moe. Na nog een spelltje trinominos, en een wasje gaan we lekker slapen, en morgen dan echt.
Here we come Las Vegas!!!

• 15 Augustus 2011 - 09:35

Meggie En Oma Elly:

Het is nu maandagochtend 11 uur en we hebben net samen alle verslagen gelezen en fotos bekeken van jullie vakantie in America. Wat is het geweldig allemaal, wat jullie zien!!! :) Net als dat je wel eens op films ziet. Denken wel dat als jullie terug zijn, moeten gaan trimmen. Jullie hebben nog bijna 3 weken te goed! Echt super! Jullie hebben trouwens een hele mooie en grote camper ;)
    Wij hebben het hier ook heel leuk, lekker in jullie huis. Vrijdag hebben we gewokt, zondag naar de geitenboederij en donderdag gaan we naar de film met oma ( de smurfen Barr :P ). Claudia en Edwin gaan dan samen op stap. Het is hier nu eindelijk ook lekker weer, een beetje zon en lekkere temperatuur. Dit was het een beetje tot nu toe( mailen snel weer :) ) Dikke kus van oma en Meggie voor jullie allemaal! Fijne vakantie nog.

• 15 Augustus 2011 - 15:47

Danny:

Topper, ff optreden van Tiesto in Nevada meepikken.

• 15 Augustus 2011 - 16:48

Mam:

dag allemaal,ik heb weer genoten de
    verslagen en de foto,s wat een verschil in het weer he.hier gaat het allmaal naar wens,een dikke kus.mam.

• 16 Augustus 2011 - 13:23

Hennij Blom:

hallo allemaal vandaag jullie verslag gelezen en foto,s bekeken erg mooie allemaal.ikben vandaag na 10 dagen ziekenhuis weer thuis heb waarschijnlijk de ziekte van lijme moet dus afwachten wat deuitslag is.fijne reis en wacht op de volgende serie lieve groetjes tante hennij.