eerste dag in the Golden State - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu eerste dag in the Golden State - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

eerste dag in the Golden State

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

13 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen vroeg op om onze vlucht naar LA te kunnen pakken.
EErst de auto inleveren en wat een luchthaven, Texas zie je overal in cowboys en Horses. Geweldig om te zien.
Inchecken en op naar Virgin Airlines, nog nooit van gehoord, maar een prachtig vliegtuig.
Drie en een half uur vliegen en we zijn in Los Angeles.
De temperatuur gaat enorm naar beneden, hier ong.20 graden enorm in vergelijking met Texas 42 graden. In de bus naar het hotel, waar we helaas nog niet in kunnen, tijd hier 8.30 uur.
De koffers in de opsalg en in de cab op naar Santa Monica, de pier. Hier zie je gewone personenewagens, in Texas grote wagens. Hier alles veel voller, meer huizen, files, alles dichter op elkaar. Leuk om dat verschil te zien, qua stad. Op de pier zijn allerlei eettentjes, muzikanten, atttracties, maar er waait een stevige wind, en wij hebben het koud. Voor barry op de pier veel vissers, en enorme pelicaan, die rustig wacht op een lekkere vis.
We gaaan even een MacCafe scoren om wat op te warmen.
Dan op naar 3TH street Prominade, een geweldige yetset shopping area. Een grote Apple-store, voorlopig niks meer gekocht, maar wel een belevenis om hier even rond te lopen, Adidas, Nike, Louis Verton, Michal Kors(tassen), Zelfs G-Star, samen met New York de enige hier in de States wist Kim te vertellen is Nederlands, veel juweliers, en natuurlijk een Disney-store.
Nu op naar de mainStreet, wel even een stief kwartiertje lopen, maar leuk om door allerlei straatjes te lopen. We buigen af naar Venice Beach, dient als podium voor bodybuilders, scaters, en levenskunstenaars en overal medical Merihuana, blowen. We weten niet wat we zien, echt van de film, de zee, dan heel breed strand, een voetpad ook voor pets(honden, en dan een fietspad voor de fietsers(kun je hier op elke hoek huren), scaters, rollerscates, en zelfs stepfietsen net als in de fitness, te gek om op te noemen.
We besluiten even een terrasje te pakken, en nemen een heerlijke pizza, sandwiches te groot om op te eten, en wijnte en biertje, inmiddels wel in een zonovergoten LA, wel minder warm maar heerlijk, zeker om dingen te ondernemen.
Nu 17.00 uur hier en onze benen beginnen een beetje moe te worden,niet zo gek natuurlijk want zijn al van 4 uur op, en nog 2 uur tijdsverschil terug. Nu opzoek naar een taxi en op naar West Inn Airport, ons hotel even inchecken, en wederom een gigantische kamer, met voor ons een kingsizebed, ziet er erg verleidelijk uit.
Kids nog even zwemmen en in spa, en een taco-scoren, dan gaan al onze luiken dicht, niet eens meer zin in ons stukje op de weblog, moet even wachten tot nu, zaterdagochtend 7.30 uur.

• 13 Augustus 2011 - 15:18

Danny:

Hey lieverds,

Klinkt weer goed allemaal!
    Volgende keer zeker een bakkie halen bij Starbucks.
    Gaan jullie vandaag de camper ophalen?
    Dikke kus, Dan en Peet

• 13 Augustus 2011 - 18:06

Bart:

Wat zit daar voor beest naast die dinosaurus? (grapje schat!)
    Begin van een hele mooie trip volgens mij, heel veel plezier! En ik moet nog oppassen voor die Barry, straks maakt die betere foto's dan ik van auto's ;)
    En Erwin toch maar geen Ipad gekocht?
    Veel plezier nogmaals, maakt er wat moois van!
    Groetjes en Baci voor Kim!

• 13 Augustus 2011 - 18:34

Danny:

FF nog, ik zag net die foto van Barry met die Maui haai...hebben ze ook erg mooie shirts van Bar!!

Take care, X

PS Er, heb je nog even aan de gewichten gehangen in Venice beach?

• 14 Augustus 2011 - 03:00

Ronald + Jackie:

hey luitjes : ziet er weer goed uit allemaal , m'n zus en de hele hups zijn vanmorgen vertrokken dus het is akelig rustig in huis ...........
    We hebben prachtige weken gehad en de tijd vliegt voorbij.........dus blijf genieten en laat de $$$$$$$ rollen

Ronald en Jackie . Hewitt/TX/USA