reisdag naar Dallas - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu reisdag naar Dallas - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

reisdag naar Dallas

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

12 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Dallas

Vanmorgen, na een gezellige avond bij de fam. de Haan, de koffers pakken en op naar een laatste ochtend bij Ronald, Jackie, Maddy en Harley. En jahoor bij aankomst staat een prachtige Harley Davidson ons op te wachten op de oprit. Erwin er even op en natuurlijk Anita ook, en even met de motoren aan een blokje in de buurt.
Lang geleden dat Anita op de motor heeft gezeten, en wat voor motor. Als op foto en camera gezet.
Ja nu toch afscheid nemen van de fam. de Haan in Texas, maar we hebben genoten.
Op naar de Mall voor Abercrombie, lachen hoor Allemaal kleding voor iedereen, en op naar de kassa, nog eens 20% kooppie toch, nou ja de creditcard moest er 3 keer door, want ze kunnen niet meer dan 20 artikelen tegelijk doen, dan weet je het wel. Op naar de WalMarrt voor een extra koffer.
Want met de binnelnlandse vlucht mogen we maar 20kg per koffer meenemen.
Even kijken bij de Holly Hobbie voor een nummerplaat van Texas, helaas, maar wel andere leuke dingen gescoord. Ja, Dan en Peet voor jullie, ha ha, spannnend he. En even naar de feestwinkel, je weet niet wat je ziet, alles op kleur gesorteerd, en voor elke gelegenheid wat wils.
Ja nu ook afscheid nemen van de 2e fam. de Haan en van der Pool.
Op naar Dallas. En bij aankomst in Dallas wederom een prachtige skyline, en voor het hotel een Fiat 500, even op de foto gezet voor Annelies, een groot contrast naast al die big cars!!
Wederom zitten we in het Crowne Plaza, echt helemaal geweldig, wat een hotel, en na de inkopen van vanmiddag te hebben bekekn en in de koffers gedaan, lekker een hapje gegeten, jawel de Angus steak, in het hotel, nu bijna klaar voor de nacht, want morgen gaat om 4 uur de wekker. Op naar de luchthaven van Dallas voor de vlucht naar Los Angelos.

• 12 Augustus 2011 - 03:17

Annelies:

Dat ziet er weer goed uit daar in Dallas. Bedankt voor de gezellige tijd en wij wensen jullie nog een hele fijne vakantie en rij voorzichtig!
    Wij hebben bij Ronald nog een film avond vandaag en morgen onze laatste dag. liefs uit Hewitt.

• 12 Augustus 2011 - 10:44

Rob Vredevoort:

Kan die moter niet in de koffer of kom je dan boven de 20 kilo uit hi hi!! gaaf ding hoor!! Ik heb niks met moteren maar vind dit wel gaaf!! Wij morgen naar Dutch Valley. Karen gaat ook mee! het weer zit helaas niet mee!! 80% kans op regen ;-(. We maken er toch een leuke dag van!! Dionne heeft vanochtend een woning gekregen en kan er per 1 september in!! hebben we eindelijk de kans om samen uit te proberen hoe het verder gaat!! Nog steeds erg verliefd ;-). Jullie nog een hele goede vlucht toegewenst en ben weer benieuwd naar de volgende avonturen. Groetjes en kus. Rob

• 12 Augustus 2011 - 14:32

Danny:

Lekker hé op een Harley, wat een mooi ding zeg! Enne Er je moet een helm op geen hoed, hahaha.
    The spirit is toch niet shop till you drop, hoop ik. Waar gaan we heen...THE MALL!! Geniet ervan en een goede vlucht naar the golden state (California)

Hugs,
    Danny en Petra en high five
    van The Hitman...Tico Torres

Enne mocht t passen in de koffer naast die Harley voor Rob, je hebt daar een mooie Corvette voor weinig ,hihi.

• 12 Augustus 2011 - 17:14

Mam:

Lieve kinderen,wat leuk dat ik zo met
    jullie mee kan reizen,leuke foto,s,hier gaat alles naar wens een dikke kus
    en liefsvoor allemaal.mamen oma.