aankomst in hewitt - Reisverslag uit Hewitt, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu aankomst in hewitt - Reisverslag uit Hewitt, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

aankomst in hewitt

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

10 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Hewitt

Vandaag hebben we een reisdag, met wel een tussenstop Outlet.
We vertrekken om 9.00 uur uit Houston en moeten ong. een uur rijden naar de Outlet, die op de route North 45 ligt.
Even een ontbijt scoren bij IHOP en dan shoppen!!!
De Outlet valt wat tegen, maar we kunnen toch een aantal zaken scoren voor in de koffer, die we nu nog niet hebben. Als we in Hewitt zijn, moeten we daar nog even kijken.
Na het shoppen rijden we rond 14.15 uur naar Ronald. Hij is werken tot 22.00uur. Als we van de snelweg afzijn rijden we op een rechte weg van 60 kilometer naar Hewitt, en een milkshake en smoothie bij de Mac en muziek in de auto en airco niet te vergeten, want de temperatuur loopt op naar 107 Fahrenheit.
Onderweg zien we jaknikkers, nog in werking, hier en daar een ranch, maar vooral uitgestrekte velden, met hier en daar een dorp. Wat is het hier uitgestrekt. De auto op cruiscontrol en gaan.
Rond 18.00 uur komen we bij Jackie aan, die we oppikken om in het restaurant waar zij werkt te gaan eten.
Eerst natuurlijk even het huis van Ronald en Jackie bekeken, wat een ruimte zeg, en echt prachtig. Echt Amerikaans met een porch(wellicht niet goed gespeld) een plek waar Ronald veel te vinden is volgens Jackie, we zullen zien.
Ronald wordt door een grote groep om 22.00 begroet en na een borrel, gaat bij ons om 23.00 uur het licht uit.
Op naar ons hotel, echt schitterend, voor een heerlijke nacht.

• 10 Augustus 2011 - 14:02

Rob Vredevoort:

we gaan naar Amerika en wat doen we dan???? Shoppen!!!!!! hi hi. Ben toch beneiuwd waar jullie dit jaar allemaal mee thuis komen. Let op de doller word steeds goedkoper dus jullie kunnen beter nog ff wachten met kopen ;-). ik heb besloten om het rot weer hier in Nederland ff lekker achter me te laten en heb een vakantie geboekt voor een weekje naar Cyprus. gewoon ff lekker niks doen en genieten van de zon! Ik ga voor het eerst in mijn leven alleen! Ben heel benieuwd of dat gaat bevallen. Ik neem mijn lap top mee dus hoop jullie avonturen te kunnen blijven volgen!! veel plezier en kus