3de dag Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu 3de dag Houston - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

3de dag Houston

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

09 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Houston

Daar zijn we weer. Een nieuwe dag in Houston met de fam. van der Pool. Om 10.00 uur beneden in de lobby verzamelen en op naar de IHOP voor ontbijt, volgens Maddy the place to be.
Lekker aan tafel met bediening en kiezen ja wat wordt het een ommelet met ham kaas bacon beef, ja je kan het niet opnoemen. Of pancakes, een soort oliebolbeslag in sliertjes met fruit. iedereen een keus gemaakt en het was teveel allemaal, maar dan slaan we de lunch over.
In de auto op naar Kemah, een autentieke havenwijk met een soort pretpark erbij, gelegen aan een baai.
De kids in de attracties wij op een bankje met video en fototoestel.
Inmiddels zo'n 40 graden, dus erg warm, we gaan de kust opzoeken.
Op naar Gaveston, helemaal in het zuiden aan de kust, zo'n 3 kwartier rijden,maar zeker de moeite waard. we rijden langs de olieraffinaderijen, en komen bij een beachplaatje via grote bruggen echt practig. De kustlijn, het strand is niet zoals in Europa en Florida met boulevard en strandtentjes, maar de golven ongelovelijk hoog en de stroming enorm sterk. Voor Maddy de eerste keer in zee, en samen met Lisa heerlijk in de golven duiken. Ze zijn niet uit de zee te slaan. De zee is ontzettend warm, echt verkoelend is het niet, en hart werken tegen de golven en stroming in, maar we genieten.
Op de pier aan een biertje en cola, wat willen we nog meer.
Om 6 uur vertrekken we weer richting Houston, en via Macy's op naar een snelle hap bij Pizzahut, KFC en het wordt uiteindelijk Popeys, kip, kip en nogeens kip.
In het hotel de kids nog even lekker zwemmen, en de oudjes even aan de bar, heerlijk een budweizer, wijntje en cola. Genieten, en nu op naar bed, morgen rond 9 uur benenden en op naar de Outlet, en later naar Ronald.

• 09 Augustus 2011 - 14:22

Rob Vredevoort:

Wat een rot leven hebben jullie toch!! echt afzien hoor 40 graden ;-). hier is de winter inmiddels ingevallen. Wat een drama. Maar goed, we gaan niet klagen!! Leuke foto's!!! ben gek op olieraffinaderijen, ha ha. Slaap lekker en een goede reis morgen. Hug Rob

• 09 Augustus 2011 - 14:38

Ronald + Jackie:

Wat een prachtige dag weer ........
    die Barry is een echte beach boy
    met die six pack van hem ........
    maar Erwin wij hebben vanavond ook allebij een six-pack (in de ijskast)

We zien jullie vanavond :
    Jackie / Ronald en Harley
    Hewitt/TX/USA

• 09 Augustus 2011 - 16:05

Bart:

Ziet er goed uit! Wel heel warm daar, ik dacht dat 36 graden hier warm was! Super verhalen, keep it up! En houd de dames een beetje in toom in de outlets en malls ;). Heel veel plezier nog, groetjes uit Italië! En een Baci voor Kim