houston by sunday - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu houston by sunday - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

houston by sunday

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

08 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Houston

We zijn vanmorgen wakker geworden, na een heerlijke nacht in ons bed van het Crowne plaza. Vanmorgen willen we ontbijten in Downtown Houston, maar ja waar is dat? We rijden met onze huurauto door vele wijken van Houston, prachtige wijken, met schitterende huizen, maar ook het contrast met de mensen zonder woning.
Inmiddels hebben we de skyline gevonden en dowmntown, maar ook de sloppenwijken, want het ligt heel dichtbij elkaar.
Ook het Minute Maid gevonden, waar we vanmiddag met Annelies, Dirk, Manouk, Stephen, Koen en Maddy naar toegaan.
Ontbeten bij de Mac, want het is vandaag zondaq, dus alles in Downtown is dicht. Zien ook mensen die gewoon met kind op straat wonen, bijzar hoor.
Om 12.15 uur treffen we de Fm. van der Pool bij het hotel. Even inchecken en dan opnaar het stadion van de Astros, en zoals later blijkt een ervaring, maar ze winnen niet van de Millwaukis. We hebben wel genoten, en wel hard gejuigd.
We willen nog iets drinken bij Brados, maar lukt niet met onze 2 auto's, raken elkaar kwijt, en besluiten te verzamelen bij ons hotel en daar nog een drankje te drinken, voor het eten.
Barry, Koen en Maddy gaan nog even zwemmen, en om 19.00 uur staan we beneden, om te eten bij een mexikaans estaurant vanuit ons boekje. Tomtom ingeschakeld, en ja na een aantal haperingen komen we er. Heerlijk gegeten, en na de bill, op naar onze kamer, nog een afzakker met de hele familie, en de volgende dag bespreken, wel naar aquapak, of toch iets anders.
Na heen en weer praten, morgen eerst op naar Wendy's om 10.00 uur, en dan naar kemay, pretpark en Havenwijk.
Slaap lekker voor straks, en tot morgen.

• 08 Augustus 2011 - 15:48

Ronald + Jackie:

Lekker hoor.............en dan zitten we dan in het trailerpark samen 1 biertje te verdelen , en wat left-overs te eten ................. te kijken naar jullie fotos ...........

• 08 Augustus 2011 - 18:11

Mam:

Lieve kinderen,even snel terug mailen
    want steeds is het mis,wat is het weer mooi om jullie fotoos en het verslag te lezen het is weer net of ik er bij ben.veel liefs en een dikke kus
    voor allemaal.

• 09 Augustus 2011 - 09:47

Rob Vredevoort:

Heeee familie, wat leuk dit om jullie zo te volgen!! ik ben erg benieuwd naar jullie avonturen!! heel veel plezier en dikke kus. Rob