we zijn er - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu we zijn er - Reisverslag uit Houston, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

we zijn er

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

07 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Houston

We zijn vandaag zaterdag 6 augustus met het vliegtuig van Amsterdam naar Houston gegaan. Kwamen in het vliegtuig Jesse, Harry en Edith tegen, van de voetbal van Barry. Gevlogen met de KLM, helemaal geweldig, allemaal films gekeken, Loft, Sunny Boy, New Kids Turbo, No strings attack, te veel om te kijken. En heerlijk gegeten. Om 13.30 uur lokale tijd kwamen we aan in Houston, alle formaliteiten gehad, en op naar de autoverhuur. Een stukje kaas vanuit Holland erg lekker, om de tijd te doden in de rij. En ja hoor om 16.00 uur rijden we de weg op in een super grote auto, op naar het hotel. Een half uur rijden en we zien het Grown Plaza. Inchecken en even iets uitpakken, en op naar het zwembad heerlijk even relaxen. Kim wil eigenlijk al slapen, want inmiddels al 24.00 uur in Nederland. En Erwin en Anita willen nog even hapje eten en biertje en wijntje scoren. We hebben een Japanner gezien, dus gaan daar lekker een hapje eten. Buiten ontzettend warm, maar binnen heerlijk koel. heerlijk sushi, shashimi en nog meer lekkers gegeten.
Om er te komen moeten we rennen over een vrij breedde weg, geen voetgangersovergang, dan maar even een sprintje.
Even langs het tankstation om half 3 in de nacht tijd Holland, en moe van de reis maar van Erwin mogen we voor 21.00 uur lokale tijd niet slapen, anders zijn we te vroeg wakker, en morgen komen onze vrienden vanuit Hewitt, en dan gaan we naar de baseball wedstrijd, als het gaat lukken.Morgen komen ze aan rond het middaguur. Maar de wedstrijd is rond 13.05uur.
Nu is het tijd om te gaan slapen of even uit te buiken op bed.
We hebben 2 kamers naast elkaar met tussen deur en in iedere kamer 2 kingsize bedden, zal wel lekker slapen straks. Tot morgen.