het is bijna zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu het is bijna zover - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

het is bijna zover

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

27 Juli 2011 | Nederland, Amsterdam

6 augustus reizen we met ons gezin af naar Houston voor een reis van 4 weken in de States. We hebben er zin in. We vliegen met de KLM vlucht KL661 om 10.45uur vanuit Amsterdam en zullen rond 14.00uur in Houston plaatselijke tijd aankomen. Er is 7 uur tijdsverschil. Daar halen we de huurauto op om naar ons Hotel te gaan the Crowne Plaza River Oaks near the Galleria. De volgende dag zullen wedaar onze vrienden treffen Dirk, Annelies, Stefan, Manouk en Koen die daar voor familie bezoek bij de broer van Annelies zijn, Ronald met vrouw Jacky en dochter ..., zijn we nog even kwijt, maar die gaan wij ook ontmoeten, want na een paar dagen Houston reizen we gezamelijk af naar Hewitt. Voorlopig even de eerste start van onze vakantie, en verder verloop volgt in Amerika met foto's.

• 28 Juli 2011 - 09:19

Oma: