San Luis Obispo - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu San Luis Obispo - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

San Luis Obispo

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

02 September 2011 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

Nog even leuk om te vertellen, gisteravond wilden we chinees, dus Lisa en Anita even kijken op tomtom waar dichtbij een chinees te vinden was, en natuurlijk even de recenties gelezen, en ja vonden er een dichtbij. Lachen, we komen voor de deur, ziet er niet uit, alleen afhaal, dan maar mee op de kamer. Maar het was heerlijk.
Vanmorgen op naar Madonna Inn in San Luis Obispo, natuurlijk niet over de snelweg, maar via de One. Werkelijk een schitterende route, kliffen, prachtige stranden, veel groen, en even gestopt bij Pismo Beach, een pittoresk strand plaatsje, waar ook weer een houten pier in de zee. Allemaal aan het vissen, erg leuk.
Toen we in San Luis Obispo aankwamen zagen we de Madonna Inn al liggen, het leek net een Hans en Grietje huisje, met alees in die stijl. Werkelijk geweldig om te zien. Op de receptie alles met veel kits. Als we in onze kamers komen de Dutch-room en de Swiss-room echt helemaal geweldig om te zien. Op naar het zwembad in de bergen, met een watervalletje en weer alles in Hans en Grietje stijl.
’s Avonds eten we in het steak house, en daar is alle rosé, en echt helemaal leuk om daar te eten. We hebben kaarten meegenomen, en alles jullie zelf even mee willen genieten kijk op de website, alle kamers een apart thema, de ene nog mooier of kitser dan de ander.
Het hele complex ligt prachtig in de bergen op een pracht locatie aan de One.
We genieten enorm.

• 02 September 2011 - 10:53

Edwin:

Wat geweldig, Madonna Inn!!