nog een dagje Blythe - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu nog een dagje Blythe - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

nog een dagje Blythe

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

24 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Blythe

Vandaag nog een dagje aan de Colorado rivier, naast onze mexicaanse vrienden, die ons het vissen wilden leren, helaas zonder succes. Erwin en Barry prefereren toch het 4-buizermeertje in Badhoevedorp. want vissen met de hotdogs is toch niks, de boiles gaat toch beter. De meiden lekker op een luchtbedje even bij bruinen, en even relaxen met en boek, ook heerlijk vakantie vieren. Kim in boek van Heleen van Rooijen, Lisa in boek van Ester Verhoef, Anita in Millenium, moet ze snel uitlezen, want dan begint Erwin, Barry zowaar in Harry Potter, meegenomen van Bart.
Heerlijk zo aan de Colorado river, op de grens van Arizona met California. Que aan, wijntje biertje wat willen we nog meer.
De volgende dag vertrekken we verder naar Palm Springs.

• 24 Augustus 2011 - 18:16

Danny :

Hey Lies, sla je de pikante blz's wel ff door :)