Rustig dagje - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Rustig dagje - Reisverslag uit Blythe, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Rustig dagje

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

20 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Blythe

Gister zijn we lekker op ons gemakje opgestaan. Even douchen, eten en Erwin en Barry nemen een lekkere ochtendduik. Na ons vertrek gaan we op naar de camping in Blythe. Het is maar twee uurtjes rijden dus we zijn er zo. Anita en Lisa gaan aan de balie vragen voor weer een prachtplekje en ze mogen zelfs een uitkiezen! Ze rijden mee op zo’n soort golfwagentje dat op elke camping bijna rijdt. Heel erg leuk maar het gaat om de plek. Op deze mooie camping blijven we sowieso twee nachten en mischien ook wel drie. De man achter de balie zei: ‘O, dat doen jullie zeker voor de warmte’, blijkt het de komende dagen tussen de 40 en 45 graden te worden. Voordat we alles gaan installeren gaan we eerst nog even snel wat boodschapjes doen en een vishengels voor Barry scoren(op de camping kan hij namelijk naast onze plek vissen). Wanneer alles weer is binnen gehaalt gaan Lisa en Kim ook even bij het winkeltje op de camping ligbedden halen voor in de Colorado rivier. De camping ligt namelijk tegen de rivier aan, net als onze staplek. Terug gekomen op de camping instaleren we alles en kunnen de kinderen lekker gaan zwemmen. Erwin zet de BBQ alvast aan en dan komen Erwin en Anita ook mee het water in. Barry staat al meteen te vissen maar hij vangt nog niets. Mexicanen naast ons vangen de ene vis na de andere, dus Barry gaat even vragen met wat ze vissen. Wat blijkt nou: ze vissen met hot dogs! Tsjah het zijn Amerikaanse vissen dus ze houden blijkbaar net als de Amerikanen zelf van hot dogs en hamburgers. Erwin goot al lekker wat kippenvleugeltjes op de BBQ en roept ons als het klaar is we zitten weer heerlijk te smikkelen. Maiscorn gaat er nog op en varkenslapjes. Snel na de BBQ gaan we al naar ons bedje omdat die warmte hier je rozig maakt en je daardoor zo snel moe wordt. We gaan allemaal nog even lekker lezen en vallen al snel in slaap.

• 21 Augustus 2011 - 13:26

Edwin:

He amigos, wat een fantastische reis maken jullie ervan. Waarschijnlijk heel initensief en vermoeiend, dus lekker dat jullie nu even wat rust kunnen nemen. Leuk om jullie te volgen! Hier alles ok, het weer is ietsje beter, de kids liggen nu zelfs in jullie zwembad ;-) Net bij tante Ineke geweest en zelfs Rogier nog even gesproken, was erg gezellig. Geniet van alles, we volgen jullie o pde voet!!!
    Kus Ed, namens natuurlijk ons allemaal!

• 23 Augustus 2011 - 09:54

Rob Vredevoort:

Heeeee Familie!!!! gave avonturen hoor!! en ja, die vader van jou die kennen we!! Is echt helemaal niets voor hem, de Grand Canyons!!! hij heeft al hoogtevrees op een keukentrapje!!! Extra knap om het dan toch met jullie te doen!!! Leuk om van abtezeilen ;-). geniet lekker en ik kijk alweer uit naar de volgende foto's. groetjes en kus uit amsterdam

• 24 Augustus 2011 - 08:30

Gina Stolwijk:

Heey familie:) fijn dat het daar zo leuk is. Ik wist de website van jullie vakantie niet maar nu zie ik dat het op meg haar computer open is en profiteer ik ervan om de groetjes te doen en nog een hele fijne vakantie te hebben.
    1000x Gina(L)