Vail Lake - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Vail Lake - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Vail Lake

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

24 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen lekker gezwommen in ons privé zwembad, de poolboy was het aan het schoonmaken, en lekker ontbeten , en toen toch op naar de Outlet Premium Desert, en op naar de Vans, Allstars, EdHardys, Nikes, Adidas, RayBan, Diesel, ja het was weer shoppen, voor de laatste keer, want nu is alles binnen voor onszself en voor wie we wat mee zouden meenemen.
We rijden rond 2 uur richting de camping bij Vail Lake. Is niet te vinden op de TomTom, maar we gaan er toch voor.
Uiteindelijk, bij na vraag bij een benzinestation, blijkt het nog 5 minuten te zijn, en we komen bij een park terecht, helemaal top, allemaal eekhoorns, konijnen in het wild. En tijdens het BBQ-en spot Erwin een uil naast onze camper. Echt helemaal geweldig. Hij vliegt op een gegeven moment weg om een vleermuis te scoren.
Zie de foto.
We staan in de middel of nowhere, helemaal Erwin's ding.
We besluiten morgen te ontbijten bij Vail Lake, want daar ligt onze overnachting niet aan.
We willen het toch wel even zien. Het schijnt een aantal kilometers verder op te liggen.