Stratosphere - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Stratosphere - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Stratosphere

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

18 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag zijn we lekker rustig opgestaan. Alles op z’n tijd, hoewel Barry niet kan wachten tot we naar het Stratosphere gaan. Eenmaal aangekomen, met de camper zowat in het Stratosphere. De toren lijkt nu toch wel hoger als we dachten. Met papa bijna overgehaald te hebben om te gaan Sky Jumpen, gaan we de toren met volle moet in. We hebben 4 tickets met voor ieder 2 attracties behalve papa, die neemt alleen toegang tot de top. Met de snelste lift van heel Amerika schieten we naar de top en genieten van het uitzicht. Nu wordt het toch echt tijd om er aan te geloven en we gaan met z’n vieren naar de eerste attractie (Insanity). Je hangt in een soort spin van de kermis alleen dan boven Las Vegas (200 meter hoog). We zijn er nerveus en het zweet breekt ons uit. Na een indrukwekkend ritje gaan we op naar de volgende: Big Shot. Wij mama nog geruststellend dat het wel meevalt, maar tegen onze verwachting in blijk je omhoog geschoten te worden en op de foto (die bij de attractie wordt gemaakt) is te zien hoe erg we schrokken. Maar after all was het een hele ervaring en we zijn eigenlijk nog een beetje duizelig als we weer met beide benen op de grond staan. We stappen de camper weer in en gaan op naar de KOA camping. We rijden door prachtige bergen. Ook natuurlijk uitgedroogde vlaktes, maar het ziet en schitterend uit. Lisa,Barry en Kim gaan meteen zwemmen en de rest volgt meteen. Anita en Kim gaan lekker even van de zon genieten en als we lekker zijn afgekoeld gaan we terug om lekker te eten! Na onze heerlijke BBQ gaan we uitgerust slapen want morgen mogen we vroeg uit ons bedje. Op naar de Grand Canyon.

• 18 Augustus 2011 - 13:51

Ronald + Jackie:

Hee Erwin dat linker handje van je verdwaalt nog wel eens ..........
    Nou mensen ziet er goed uit allemaal
    lekker genieten.............

• 18 Augustus 2011 - 16:08

Danny:

Jaaaahoor, jullie zijn niet goed...hadden jullie wel schoon ondergoed bij je.
    Hebben jullie de skyjump v d Stratosphere gedaan, net filmpje op You tube gezien, helemaal top!!

Take care, hugs

• 18 Augustus 2011 - 17:58

Danny:

Ben ik nog ff, sorry to burst your bubble maar die stratosphere van jullie is niet 200m maar 356m hoog, WOWWW!

• 19 Augustus 2011 - 11:05

Rob Vredevoort:

Heeee Familie, het even geduurd maar hier eindelijk weer ff een reactie van mij!! wat een gave vakantie hebben jullie volgens mij!! jullie doen en beleven genoeg!! super hoor!! en die vader van jullie blijft een ouwe rover hoor!!! geweldig die foto!!! heeft i eindelijk ook eens iets anders in zijn handen, hi hi!!! Hier alles goed! slecht weer, dat dan weer wel. Dionne heeft eindelijk een huis en kan er per 01-09 in! kijken we allebei enorm naar uit! kan het voor ons ook echt beginnen ;-). morgen naar Soldaat van Oranje en als het ff meezit zondag naar het strand. gelukkig komt Marc ook weer thuis. Was wel heeeeeeeel erg rustig ;-). Kus

• 20 Augustus 2011 - 10:33

Henny Blom:

wat hebben jullie een gave vakantie geniet van al die mooie foto,s wacht met smart opde volgende serie,en ook ng van dat mooie weer,is hier wel anders,lieve groetjes .

• 20 Augustus 2011 - 17:33

Mam:

genieten van de mail en mooie foto,wat fijn dat dit allemaal zo kan,morgen ochtend 21aug.ga ik naar oom Cor en woensdag terug naar huis.
    veel liefs.mam.