Stranddag Bang Niang - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Stranddag Bang Niang - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Stranddag Bang Niang

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

13 Augustus 2015 | Thailand, Ban Khao Lak

Vanmorgen prachtig weer, op naar een strand in Bang Niang. Eerst even een ontbijtje scoren, er is toch veel niet open, vanwege het seizoen, maar uiteindelijk vinden we een heerlijk plekje en bestellen heerlijke sandwiches. Op naar het strand wat we al eerder hebben gespot. Een gezellig strandtentje, met ligbedjes vlak aan de zee.
Er is verder niemand op het strand, behalve heerlijke massagebedjes. Eerst even genieten van e zon, en dan besluiten Barry, Anita, Kim en Lisa een heerlijke coconut oil massage te nemen, nou heerlijk was het zeker, goed om lekker bruin te worden, en de spieren werden niet gekraakt. De zee zacht op de achtergrond, tja dat is pas ontspannen. Erwin zag ervan af, en Bart was nog niet helemaal de oude.
Later heerlijk in de zee geboard en op het strand een hapje gegeten.
Vanuit tripadvasor van KIm gegeten bij Smile, en wat schetst onze verbazing, daar aangekomen vraagt de gastheer of we gereserveerd hebben!! Ja overal is het laagseizoen, maar hier niet hoor, en het overtreft onze stoutste verwachting, heerlijk gegeten, met een Thaise touch.

• 16 Augustus 2015 - 17:53

An:

Dag allemaal,dat was toch lekker genieten en ik hoop lekker gegeten.
    Bart van harte gefeliciteerd en weer helemaal beter.
    Lieve groetjes vanmamAn.

• 18 Augustus 2015 - 08:45

Fred Richter:

Lieve Allemaal, Fijn te horen dat het goed gaat met jullie, geniet maar van de laatste dagen!
    Vreselijk die aanslag in Bangkok. Gelukkig waren jullie niet op die plek!
    Nog veel plezier en een goede reis a.s. Donderdag en welkom thuis! Veel liefs van jullie vriend,
    Fred.