Wederom twee zieken - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Wederom twee zieken - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Wederom twee zieken

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Erwin

09 Augustus 2015 | Thailand, Ban Khao Lak

Vannacht zijn er twee nieuwe zieken bijgekomen, Lisa en later Bart, start wederom spugen en later diaree. Wat hebben we verkeerd gegeten, of is iets verkeerd gevallen???
We ontbijten met een toast om te kijken hoe alles reageert op de maag. Erwin en Barry zijn weer het mannetje, als we later op de dag naar een strandje gaan, Poseidon Beach, is niks, helemaal verlaten, dan maar op zoek naar Peter Bar, waar ook een beach is.Jahoor hier is een barretje, en restaurantje waar we de lunch nuttigen.
En Barry in de golven, met zijn board, gevolgd door Erwin. Maar tjee wat een golven, zo hoog!! De zee is erg ruw.
In de avond opnieuw richting Bang Nang, maar daar moeten we take away scoren, pizza mee, en pasta, en thuis eten.
De ziekenboeg een extra aspirine en heerlijk slapen, hopen dat alle virussen zijn uitgeroeid, en op naar een nieuwe week in Suwan Chang met een zonnetje, want morgen gaan Erwin en Barry vissen, Bart nog even een rustig dagje.

• 10 Augustus 2015 - 07:51

Humphrey:

Kijk uit op zee, de stromingen kunnen in het regenseizoen verraderlijk zijn !

• 10 Augustus 2015 - 09:45

Henny Blom:

Nou Luitjes dat is niet zo leuk met vakantie en dan ziek zijn,zou het van vis eten komen of wat anders , ja dat is altijd gissen,hoop dat snel weer beter met jullie gaat.Als het weer nu ook anders word dan met frisse zin er weer tegen aan,ik wens allemaal het allerbeste en wacht rustig af op het volgend verslag lieve groetjes Henny.

• 10 Augustus 2015 - 11:38

Elly:

heb net een heel stuk geschreven en ineens foetsie .Maar mischien hebben jullie het wel.
    Ben dus van alles op de hoogte. Maak het nu maar kort .
    Hoop dat het vissen door is gegaan.En de dames nu eens naar het strand kunnen.
    Maar oppassen voor de stromingen ,wat Humphrey zei ,en die kan het weten.
    Fred j.r is weer terug haast geen regen gehad.Gek he.

Dikke kus van mij.xxxx Anita sterkte met de zieken. Hoop dat jij en Kim gespaard blijven.

• 10 Augustus 2015 - 21:07

Fred Richter:

Lieve Allemaal, Bedankt voor jullie berichten en mooie foto,s en wens de ziekenboeg alle sterkte toe!
    Fijne vakantie verder en geniet er erg veel van! de Richtertjes zijn met veel vertraging vannacht
    op Schiphol aangekomen! Veel lieve groetjes van jullie vriend Fred.

• 11 Augustus 2015 - 22:06

Wim:

Jammer van al die zieken. Maar even rustig aan. Misschien toch te veel veranderingen met weer, eten en vermoeidheid. En Bart wordt natuurlijk ook wat ouder hé. Leuke dagen nog daar.