Ziekenboeg - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Ziekenboeg - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Ziekenboeg

Door: Anita

08 Augustus 2015 | Thailand, Ban Khao Lak

Vandaag hebben we twee zieken in de familie, Erwin en Barry, beiden overgegeven en later ook aan de diaree.
bart en de dames gaan een internet locatie opzoeken, tijdens de lunch om alles weer even te updaten. de andere mannen liggen in bed, voelen zich niet lekker. Wij op naar Nang Thong, voor medicijnen, vitamines, broodje om voor de heren te roosteren, dit alles terwijl de regen met bakken uit de hemel komt, zoals wij Hollanders dat zo kunnen zeggen.
Thuis aangekomen, zijn de mannen liggen de mannen nog samen in bed.
Wij hebben een Italiaans restaurant Pinnocia gevonden in Bang Nang, en gaan daar met z'n viertjes eten. Een heel leuk dorpje, waar we zeker met Erwin en Barry gaan terugkomen.

• 10 Augustus 2015 - 09:55

An:

Lieve allemaal,wat vervelend nou,komt dat door het eten of drinken.
    Houd de regen nou nooit eens ,hoop maar dat het beter wordt.
    Lieve groetjes van mam An.