Last Day LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Last Day LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Last Day LA

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

28 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen!!
Alles even rustig aan gedaan, en rond 11 uur rijden we op naar het HOLLYWOOD sine in de bergen.
We rijden nu anders en komen wederom een kleine skyline tegen, niet te vergelijken met de anderen, maar hij is er wel. LA is veel meer laag bouw.
Onderweg op de Hollywood boulevard zien we de premiere van Lion King 3D, met allemaal boompjes, gras, dranghekken, volgens ons voor de premiere, maar eerst op naar HOLLYWOOD in de bergen.
Anita heeft de route gekregen om dichtbij te komen, file file, maar ja hoor we komen tot heel dichtbij, even een filmpje en natuurlijk op de foto.
Bovenop de berg en een overzicht over LA, met natuurlijk de smog.
Op naar Farmers Market voor een verlaat ontbijtje, met allerlei tapas hapjes. En echt leuk om te zien, allerlei tentjes waar je mexicaans, grill, spaans, je kan het zo gek niet bedenken of het is er. Als we even later naar buiten gaan komen we in The Grove, echt een winkelstraatje ja hoe zal ik het noemen, uit de film.
Een prachtige bioscoop, leuk om even te zien.
We besluiten om ook even Downtown het oude Los Angeles te gaan en zien Union Station, El Pueblo, de oude kern van Los Angeles, en niet te vergeten Broadway. OOk even door Chinatown gereden, omdat we dat ook in New York hebben gezien.
Toch nog even terug naar Hollywood voor de premiere, maar alles is al weg, zien geen rode loper, helaas, alles is al weg.
We besluiten lekker naar het hotel te gaan, even te zwemmen, nou Erwin en Barry en wij even de mail, lezen en vanavond willen we Chinees eten.
En nog even een view vanuit ons hotel op bijna de landingsbaan, net alsof we thuis zijn.
Morgen op naar San Luis Obispo, naar de Madonna Inn, even googelen, schijnt erg apeciaal te worden....

• 28 Augustus 2011 - 08:49

Mam:

het is Zondag half 11 s,morgens jullie mail gelezen en de foto,s gekeken ,wat is het toch leuk.
    de regen komt hier met bakken uit de hemel,dus geniet maar lekker.
    ik ga lekker lezen enstraks een spelletje doen.veel liefs en een dikke kus voor allemaal.mam.

• 28 Augustus 2011 - 16:18

Annelies:

Wat ziet het er allemaal leuk uit. Ik herkende Farmers Market want daar zijn Anita en ik ook geweest ongeveer 28 jaar geleden. Geinig zeg!
    Jullie laatste week is van start gegaan, nou ik zou zeggen geniet er maar goed van want het is hier herfst. Dag lieve mensen , de groeten uit Almere.

• 29 Augustus 2011 - 10:09

Rob Vredevoort:

Jongens wat een fantastische vakantie hebben jullie!!! Gaaf hoor!! en dal die zon, wat heerlijk!! hier hartje winter inmiddels!!! 15 graden en regen, heeeeeeeel veel regen ;-(. hebben jullie geen last van Inge, de orkaan?? Veel plezier daar, ik ga wel weer door met mijn werk, hi hi.

• 30 Augustus 2011 - 17:40

Edwin:

Ziet er weer goed uit, zeg! Is die foto van dat vliegtuig vanuit jullie hotel genomen....? LA moet volgens mij indrukwekkend zijn, als in een film! Ben benieuwd naar Madonna Inn, zou ze zelf in de bediening helpen...??!!
    Hier alles nog altijd prima, alleen de sneeuw ontbreekt nog..... We rijden do.ochtend weg, 1 dag later dan gepland, we willen nog even wat winkelen om wat typisch Hollandse produkten mee te nemen.
    Geniet lekker van de laatste periode van jullie prachtige vakantie, wat hebben jullie veel beleefd! En Kim, mis je je kereltje al een beetje?
    Groet, Edwin (en Clau & kids natuurlijk!)