Back to LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Back to LA - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Back to LA

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

27 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na de laatste dag in de camper, niet zo geweldig geslapen Erwin zag op tegen de dag van morgen : auto ophalen, camper inleveren en dat alles voor 11 uur! Maar het is ons gelukt en kwamen om 11 uur bij het hotel aan. Eerst een ontbijtje bij de Denny's. waren onze kamers klaar bij het hotel, koffer's uitpakken en op naar beverly hills. Kim en Anita hebben even gevraagd waar we precies moeten zijn, en we kunnen vertrekken. We beginnen bij Rodeo drive in een woord prachtig, links rechts dure en mooie winkels, dure auto's. Even langs de mullhouse drive de route van de harley davidsons. Daar zien we ook de huizen van de bekende filmsterren echt allemaal prachtig de ene zien we beter dan de ander. Ook even langs bell air. En nog langs Beverly boulevard waar allemaal prachtige palm bomen naast de weg staan. Dan door naar sun set boulevard, waar ook de sun set strip is, dat is de verbinding tussen Beverly hills en Hollywood. Hier vind s'avonds ook het nacht leven van LA plaats. Dan rijden we door naar Hollywood boulevard met de walk of fame waar op marmeren sterren de namen van meer dan 2100 filmsterren staan. We zijn ook langs het Kodak Theatre geweest, hier worden de oscars uitgereikt dit hoort bij het hollywood en Highland Center. Aan het begin van de Hollywood boulevard staan ook de handen en voeten van filmsterren in cement vereeuwigd. Verder komen we ook nog langs de Hollywood road een weg waar allemaal bekende sterren uitleggen hoe ze beroemd zijn geworden. Hierna lopen we nog even over de walk of fame en gaan daarna iets eten. Erwin heeft zin in een pizza dus zoeken we een Italiaan op. Na die gevonden te hebben zitten we met z'n allen heerlijk te eten. Nadat we onze buikjes vol gegeten hebben gaan we met z'n allen weer de auto in, terug naar het hotel. Lekker even uitrusten en in een beter bedje liggen dan in de camper.

• 27 Augustus 2011 - 05:45

Henny Blom:

ik was vroeg uit de veren dus heb jullie verslag gelezen,gelijk alles weer eens bekeken kan je zo mooi achter elkaar bekijken is weel gaaf,is zeker heel wat te zien in LA.Leuke foto van de meiden met M Monroe.Gelukkig zitten jullie een eind van Irene af schijnt heftig te worden volgens de berichten,nou toot de volgende ronde maar weer, lieve groetjes Tante Henny.

• 27 Augustus 2011 - 08:55

Eduardo Stolwijk:

Hola todos!!! Eindelijk op de plek waar jullie thuishoren; de Walk of Fame....!!!! Krijgen jullie in de media nog wat mee van Irene? Gelukkig hebben jullie gekozen voor de "west-coast" van de States!
    Barry, Barça heeft de 2e "copa" van het jaar binnen, de Supercup van Europa. Veel plezier verder, I'll keep on following you! Cheers, Edwin (and family!)

• 27 Augustus 2011 - 15:21

Mam:

daar ben ik dan even weer,wat zien jullie toch veel in die omgeving.
    ik val van ene verbazing in de andere,lekker genieten maar.
    voor allemaal een dikke knuffel.mam.