Laatste Dagje Camper - Reisverslag uit Huntington Beach, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Laatste Dagje Camper - Reisverslag uit Huntington Beach, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Laatste Dagje Camper

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

26 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Huntington Beach

'S morgens werden we al om kwart over 7 wakker. Mama met haar boekje en data kwamen we erachter dat we inplaats van twee dagen nog maar 1 dag de camper hebben. Alle plannen moesten gewijzigd worden, maar dagje Huntington Beach bleef op het programma staan. Op naar Huntington Beach. De meiden op het strand en de jongens alweer op de pier aan het vissen. Vandaag iets minder geluk want er werd niets gevangen. Maar Lisa en Barry gingen wel opnaar de verhuur voor de Boogie boards. Ze duiken de zee in maar net al gister erg koud. Ze hebben de smaak snel te pakken en glijden over de golven. Papa spot nog even foto's van lekkere chika's achter ons(hahahah, zie laatste foto). Ook werd papa later nog nagevloten door drie Calafornische beachbabes(echte mooie vrouwen) omdat ze z'n zwembroek zo mooi vonden. Hij moest meteen naar ze toen komen omdat ze hem even van dichtbij wouden bekijken en ook voelen! Ze waren zo enthousiast dat ze dit de nieuwe trend vonden omdat iedereen hier in lange shorts loopt. Hier in Calafornie zijn geen korte strakke Bjorn Borg zwembroeken te vinden. Lisa is zoals gister niet het water uit te slaan en vervolgens leert Lisa iedereen even hoe ze zo'n grote golf moet temmen. Papa, Mama en Kim moeten er toch echt aan geloven maar vinden uiteindelijk dan ook wel geweldig! Voor de luch gaan we de Main Street in en komen dan terecht bij LongBoard Café. Waar papa al heeft besloten waar hij wil zitten met goed uitzicht op twee meiden die zo'n uit een P-film zijn komen lopen. Papa en Lisa horen het toch echt goed,ze roept:'Ohhhh, I'm sooo horney.(zie foto) We liggen met ze allen helemaal dubbel. Hierna pakken we opnieuw de camper om een slaapplek te vinden voor die avond. We komen iut op Annaheim Resort. Alles gezetteld gaan Kim en mama de koffers pakken. De rest gaat het eten klaarmaken. De BBQ wordt voor de laatste keer aangestoken en alles wordt en lekker opgegooied. Na een heerlijke steak en gepofte aardappel gaan we aan ons verslag. we worden wel onderbroken door twee harde knallen. Als we vervolgens goed gaan kijken, komen we erachter dat het een pracdhtige vuurwerkshow is van Disneyland. We staan met ze alle onze ogen uit te kijken. Wanneer de show is afgelopen sluiten we ons verslag voor vandaag.

• 26 Augustus 2011 - 07:20

Tante Henny:

Leuke foto,s en video wat heerlijk zo in de oceaan te zijn,heerlijk al dat water dat krijgen wij hier nu van boven, ik ben benieuwd waar jullie nu naar toegaan wacht met spanning af lieve groetjes Tante Henny.

• 26 Augustus 2011 - 07:31

Steven:

Geniet er maar van, die laatste dagen in Amerika. Ik ga deze dagen nog ff al jullie andere reisverslagen lezen. Manouk en ik hebben het in ieder geval heerlijk gehad in Italie en zijn nu weer terug in Nederland, wat een dramatisch weer zeg!

Tot snel!

Steven

• 26 Augustus 2011 - 10:23

Dirk:

Hoi Kim, nieuwe auto gekocht?

• 26 Augustus 2011 - 12:35

Bart:

Erwin,telefoonnummers gescoord van die twee dames op de laatste foto?

Ziet er wel weer heerlijk uit daar! Wat Steven zegt, dra-ma-tisch weer hier in Nederland. Bruinheid wordt er bijna letterlijk afgespoeld.
    Leuke verslagen wederom! Geniet er nog even van zolang jullie kunnen, heel veel plezier nog in LA en op weg naar San Francisco!

Groetjes Bart en kus voor Kim

• 26 Augustus 2011 - 15:06

Danny En Petra:

Hey, wie zijn die beachbabe's in die geinige rooie broekjes?!!! Maar volgens onze bescheiden mening zijn het jullie mooie meiden, Kim en Lisa!!! ; )
    Jammer dat de camper een dag eerder ingeleverd moet worden. Wel op blijven letten, he.
    Have fun! Hugs

• 26 Augustus 2011 - 18:22

Mam:

hier ben ik weer even,watis het toch leuk om jullie zo in de golven te zien en geluid er bij.
    wat zullen jullie toch genieten.eendikke kus.mam.