Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Viva Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Viva Las Vegas

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

17 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag begonnen we aan onze laatste dagje langs de strip. Onze voeten nog steeds uitgeput van gister, maar we gaan er voor! We twijfelen eerst nog of we vanavond wel of niet naar een show gaan maar besluiten van niet, er komen nog genoeg andere leuke momenten. Dan pakken we de bus op naar Bellagio. Bij dit hotel heeft ook de film ocean's eleven zich afgespeeld. Het hotel is PRACHTIG! Overal staan natuurlijk weer allemaal gokkasten en black jack tafels. (Het houdt maar niet op, haha) Na ons eerste hotel van vandaag lopen we door naar het volgende hotel Paris. In dit hotel hebben papa en mama geslapen toen ze met akzo op reis waren zonder ons! Maar niet te min is het weer een heel mooi hotel. Alles heel mooi in stijl van Parijs. Heel gezellig en de Eifeltoren, Arc de Triompf en Notre Dammme zijn allemaal net echt alleen ietsje kleiner. Na Paris kwam Ceasers Palace, enorm groot. Alles in de romeinse stijl. We moesten uit Ceasers rennen omdat we klokslag drie uur even een belletje moesten pleegen naar Italie. Onze geliefde Bart werd 22! Hierna kwam Le Mirage, ook weer een pracht hotel. Nu op naar Le Venetian, Buiten zien we de gondels al liggen. we lopen naar binnen en lopen als het ware net echt in venetie. Niet dat we weten hoe venetie eruit ziet maar nu hebben we toch een idee. Ze hebben binnen een hele rivier gemaakt waar de gondels in varen en de bestuurders zingen. Kim en Lisa zijn er alweer achter dat ze gewoon een motortje gebruiken en niet zelf wrikken, daar gaan ze veel te snel voor. Ook hebben ze heel het Sint Marcoplein nagemaakt, net echt. Nu maar even terug naar de camping. Lekker even wat eten want 's avonds gaan we weer terug de strip op. Als 's avonds weer op de strip aankomen is alles verlicht en ziet het er nog indrukwekkender uit al die middag. We beginnen alweer bij Bellagio om te kijken naar de fonteinshow. Eerlijk waar; Schitterend!
alles staat op film en we hebben veel foto's. Nu alweer LOPEN naar Le Mirage voor de vulkaan bij hij pas over drie kwartier weer een show te zijn. Dus we lopen maar verder om de piratenshow te zien bij Treasure Island, alleen moeten we op deze show ook weer wachten, namelijk een uur. Dit vinden we toch echt te lang want onze voeten zijn helemaal op! We besluiten om terug te keren naar de camping en lekker te gaan slapen. Vegas heeft ons helemaal gesloopt! we besluiten de komende dagen het iets rustiger aan te doen. De foto's volgen vanavond. (voor jullie morgenochtend.) Want nu moeten we vertrekken.

• 17 Augustus 2011 - 18:00

Claudia:

Slechts anderhalve week verder en al zoveel ervaringen. Leuk om met jullie mee te kijken. Doen gewoon of we er ook een beetje zitten:-) Liefs Claudia en familie

• 17 Augustus 2011 - 19:35

Mam:

nog even de email gelezen kim gefeliciteerd met bart zijn verjaardag.
    liefs mam.

• 17 Augustus 2011 - 19:45

Bart:

Nogmaals onwijs bedankt voor het belletje, vond het echt heel leuk!

Las Vegas moet echt geweldig geweest zijn, leuke verslag wederom! Heel veel plezier de rest van de dagen, maar dat moet wel lukken denk ik zo!

Groetjes vanuit Italie en Baci voor Kim!

• 17 Augustus 2011 - 20:54

Annelies & Dirk:

Hoi vakantiegangers, nog veel tolwegen tegengekomen?

Bart, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

• 18 Augustus 2011 - 17:16

Mam:

van avond de foto,s gekeken en gisteravond de mail wat is het toch leuk voor ons.zondag ga ik naar oom cor en misschien woensdag terug,dat is mijn plan.een dikke kus voor allemaal.mam.