Op de strip - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu Op de strip - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Erwin Snijders - WaarBenJij.nu

Op de strip

Door: erwinsnijders

Blijf op de hoogte en volg Erwin

16 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Vanmorgen al vroeg naar de KOA op the strip van Las Vegas gegaan. We zitten aan de north kant van de strip, daar begint het met het hotel Circus Circus en daar aanvast de camping.
Via een loop brug overdekt komen we in het hotel, Circus Circus, waar een heel pretpark in is, geweldig!! Net alsof we op de kermis staan.
Even een dagpas voor de bus, en dan op naar de southkant van de strip, beginnen we bij Mandalay Bay, waar een shark reef in het hotel zit, en een beach.
We kijken onze ogen uit.
Nu via de monorail naar Luxor een pyramide. Even in de lift omhoog, maar dan heb je een sleutel nodig, komen we dan wel weer naar benenden vanaf 12 hoog, of wordt het de trappen. Gelukkig zitten er meer in de lift naar beneden en staat de lift al op 0, gauw erin en naar beneden.
Even buiten lopen, en we gaan naar New York New York, de skyline met een achtbaan boven de hotels, en niet te vergeten het vrijheidsbeeld.
Een indruk boven de strip, als we over de weg heen naar MGM lopen, opzoek naar de leeuwen, met ook een rainforrest cafe.
Inmiddels is het al 17,30 en besluiten we naar de camping terug te gaan.
Alleen de verkeerde bus, gelukkig zien we het nog een beetje op tijd, en stappen uit bij Sahara, toch nog een half uurtje lopen voor we thuis zijn.
Oh, we hebben geen benen meer over, en willen alleen nog maar drinken!!
Toch even zwemmen voor we de BBQ aansteken, met een heerlijke steak en maiskorn.
Toch nog even de kleren aan en op naar Freamont, war een show is in een overdekte straat, met licht en lasershow.
In de bus en was helemaal leuk.
Om 24,00 uur ploffen we moe maar voldaan in onze bed.
Op naar morgen om de rest van de hotels te bekijken.

• 16 Augustus 2011 - 18:32

Danny:

Jaja, ik zag 'm de Corvette :)

• 16 Augustus 2011 - 19:20

Ronald + Jackie:

hee pssst .......... nog wat verdient met dat gokken ?
    of is het van "what happens in Vegas stays in Vegas" .............

• 16 Augustus 2011 - 22:23

Thierry:

Hee luitjes,

Lees met plezier jullie verslag elke dag! Maar wat zie ik geen weber BBQ ?? ;-) Veel plezier nog daar.

Grtzzz

Thierry and fam.

• 17 Augustus 2011 - 15:48

Mam:

hier ben ben ik dan wer,er was wat fout gegaan,wat weer leuke foto,s, hebben jullie nog een gokje gemaakt wat fijn dat jullie dit allemaal mee maken ik geniet steeds weer.liefs mam.